40 Reacties

3 jaar geleden

Ik ken veel kindjes van ongeveer die leeftijd die nog niet staan of lopen. Niks om je zorgen over te maken! Ik ken er trouwens bijna geen die met 9 maanden al echt lopen 😉

3 jaar geleden

Die van mij is zo lui, die kan niet eens kruipen. Begin me af en toe zorgen te maken...

3 jaar geleden

De mijne kruipt niet tijgert, niet trek zich niet op. Kan alleen los zitten en achteruit schuiven. Geniet er nog even van. Nog even rust.

3 jaar geleden

Mijn dochter is net begonnen met kruipen, laat staan lopen 😅. Idd wel staan op schoot en gaat nu langzaamaan proberen op te trekken, volgens mij gewoon netjes op tijd...🙄. Ene kindje zal altijd sneller of langzamer zijn dan de andere.

3 jaar geleden

Mijn dochter is van 16 april en begint nu net te tijgeren/kruipen. Ook begint ze nu iets wat op te trekken, maar nog minimaal. Echt niks om je zorgen over te maken hoor! Komt allemaal wel. Mijn dochter is mega goed in de fijne motoriek en ze doet al verstoppertje. Ook begint ze al echt te kletsen en heb ik het gevoel dat ik al wat woordjes herken. Met het één loopt ze voor dan het gemiddelde en met het ander loopt ze achter. Komt goed :-)

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Die van mij is zo lui, die kan niet eens kruipen. Begin me af en toe zorgen ...
Mijne kruipt ook niet en tijgert ook niet. Kan wel zitten en schuift altijd in haar achteruit door het huis. Vooruit snapt ze niet. Je bent niet de enige hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Mijn dochter is van 16 april en begint nu net te tijgeren/kruipen. Ook begi ...
Dat doet mijn dochter ook, de hele dag kletsen en de kleinste dingetjes vindt ze op de mat. Hoef ik me nog geen kruipzorgen te maken dan?

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Dat doet mijn dochter ook, de hele dag kletsen en de kleinste dingetjes vin ...
Misschien slaat ze kruipen over he kan ook. Ik heb zelf als baby nooit gekropen en mn vriend ook niet.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Misschien slaat ze kruipen over he kan ook. Ik heb zelf als baby nooit gekr ...
Mijn zoontje kruipt ook nog niet. Hij tijgert wel als een gek de kamer door. Ik heb als baby ook niet gekropen idd! Van tijgeren naar staan/lopen gegaan!

3 jaar geleden

Nee hoor. Echt niet druk om maken.! Hier van 21 mei. En ze doet net sinds een week tijgeren. Alles op z’n tijd.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Mijn dochter is van 16 april en begint nu net te tijgeren/kruipen. Ook begi ...
Ja herkenbaar! Dankje voor je berichtje. Ik zei vandaag nog tegen mijn man dat ik echt het idee heb dat zijn taalbegrip steeds groter wordt. Hij vindt ook de kleinste dingetjes en pakt ze op. Kletst de hele dag de oren van mijn kop (vooral bla bla is populair) en geniet enorm van verstoppen en kiekeboe spelen. Denk inderdaad dat hij op andere fronten nu aan het ontwikkelen is en dat de motoriek er wat achteraan komt!

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Die van mij is zo lui, die kan niet eens kruipen. Begin me af en toe zorgen ...
Ik maak me geen zorgen die van mij is van begin mei en rolt door het huis zit nog niet zelfstandig en gaat alleen achteruit als hij op zijn buik ligt. Komt allemaal vanzelf wel. Lopen nog lang niet🤣

3 jaar geleden

Nou ik vindt het eigelijk niet normaal als ze nu al zou lopen 😅 m'n dochter kruipt pas sinds 3 dagen 😆. Sommige kinderen lopen pas met 1,5. Hier moet je je echt niet druk om maken!! 😉😘

3 jaar geleden

Reactie op c-licious

Die van mij is zo lui, die kan niet eens kruipen. Begin me af en toe zorgen ...
Mn dochter is van 9mei en kruipt sinds 3 dagen!

VRIEND

3 jaar geleden

Dankjewel voor alle reacties 😊 ik zag ineens zoveel kindjes achter loopkarretjes in dat topic! Maar ik stop meteen met me druk maken door al jullie berichten!

3 jaar geleden

Onnodig om nog te reageren 😂 maar mijn baby van 10 maand (1 mei) kruipt ook nog niet hoor! En ook geen tanden 🤪

3 jaar geleden

Nou die van ons is van 8 mei en kan nog niet eens kruipen hoor. Laat staan lopen. Ze kan rollen en op haar buik achteruit. Gooit wel haar kontje de lucht in en doet erg haar best maar voorruit wil echt nog niet hoor. Ze kan overigens ook nog niet zelfstandig zitten en heeft nog geen enkele tand in zicht. Nee hoor dat is wel het laatste waar ik mij druk over maak. Alles op zn tijd.

3 jaar geleden

Mijn zoon is van 27 april en tijgert alleen nog maar. Hij is druk bezig met zelfstandig leren zitten, maar kruipen is er nog niet bij. Af en toe wel zichzelf optrekken. Maar hij doet alles lekker rustig aan, en dat is prima. Zijn tempo.

3 jaar geleden

Mijn dochter is ook van 4 mei en loopt ook nog niet! Gaat sinds gisteren wel zelf staan middels optrekken aan de box, tafel en bank, dit deed ze eerst een enkele keer in de box. Nu heeft ze blijkbaar de smaak te pakken 😁 Ze hoeft van mij ook nog te lopen, vind het nu al veel te snel gaan!!!

3 jaar geleden

Onze dochter van 6 mei begint nu met tijgeren als er iets voor haar ligt wat ze interessant genoeg vindt. En anders komt ze rollend bij haar doel 😊