15 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee! Mijn dochtertje van 14 maanden loopt ook nog niet en staat ook nog niet los. Zodra ik haar op haar beentjes wil zetten trekt ze haar beentjes in wordt ze boos. Terwijl ze heel goed kan staan aan de tafel en achter haar loopkar. Zelf heb ik het idee dat ze niet durft.

3 jaar geleden

Hier wou ze ook steeds niet tot dat ik even niet oplette en ze zo opeens achter mij liep... 馃槄 Geen tips behalve miss aan 1 hand proberen te laten lopen, maar bij sommige kindjes duurt het gewoon wat langer!

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik lees mee! Mijn dochtertje van 14 maanden loopt ook nog niet en staat ook ...
Heel herkenbaar, als ik haar neerzet doet ze dit ook! Maar verder loopt ze wel, als ze daar zelf zin in heeft vooral. Er zijn dagen dat ze alleen maar kruipt nog. Komt vanzelf denk ik dan dat ze het allemaal zelf gaan doen

3 jaar geleden

Mij kindje ook nogniet 馃檮

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik lees mee! Mijn dochtertje van 14 maanden loopt ook nog niet en staat ook ...
Precies dit! Hij racet met zijn loopkar 馃槀 zag ergens op insta om ze vanuit een zitpositie te laten lopen. Ga het morgen eens uitproberen. Mijn moeder leerde mijn neefje met druiven, eten doet het ook altijd goed?!馃槀

3 jaar geleden

Wij maakten er een spelletje van, hij vond het heel grappig om tussen mama en papa in te lopen en dan zich te laten vallen zodat je hem moest opvangen. Op een dag had hij er echter genoeg van en liep hij zomaar weg 馃槀 komt vanzelf denk ik. Toen we laatst bij het CB waren en hij al liep (bij 14 maanden) vonden ze dat daar nog best snel.

3 jaar geleden

Kindjes gaan volgens mij lopen wanneer ze dit fysiek en mentaal aankunnen. Gemiddeld lopen kindjes bij 18 maanden. Dus ik denk dat er geen trucjes nodig zijn, behalve geduld! Hihihi

3 jaar geleden

Gewoon geduld hebben denk ik. Onze zoon staat al vanaf hij 8 maanden oud is en kort later liep hij langs de meubels en achter zijn loopkar. Hij loopt nu net een weekje los! Wel meteen paar meter achter elkaar. Hij is bijna 14 maanden. Bij onze oudste was het precies zo terwijl zowel toen als nu (weer) iedereen riep hij loopt zeker met 10 maanden, met 11maanden... met zijn eerste verjaardag enzovoort.... Bij zijn zus dacht ik ook waarom wil ze maar niet, maar nu wist ik het wel beter. Ze gaan lopen als ze er klaar voor zijn!

3 jaar geleden

Mijne loopt ook nog niet los. Wel achter tafels loop kar enzo maar nog niet los. Ze kan zichzelf nog geen eens optrekken 馃ぃ馃ぃ maak je niet druk het is echt niet gezond als kinderen met 8 maanden lopen heel slecht voor de rug. Het is normaal als de kindjes tussen de 1 en1.5 zelfstandig gaan lopen. Komt vanzelf

3 jaar geleden

Hier ook nog even rust 馃槈. Zodra ze gaan lopen trekken ze (nog verder) de wijde wereld in, moet je ze continue achterna zitten. Dus geniet nog even van de relatieve rust!

3 jaar geleden

Hier ook een dochter van bijna 14 maanden. Loopkar had ze al heel lang door. Langs de bank en tafel ging ook prima maar losse stapjes niet. Op allerlei manieren geprobeerd maar ze liet zich gelijk op de knie毛n zakken. Zijn nu op vakantie en vorige week liep ze ineens weg in het zwembad 馃槅nu ze het eenmaal doorheeft is ze niet te stoppen.

3 jaar geleden

Mijn dochter loopt alleen los als ze van papa naar mama en andersom kan lopen, of er een zachte ondergrond is. Ze heeft al zeker 10 meter achter elkaar gelopen in monkey town, maar thuis max 2 meter op een mat hahaha.

3 jaar geleden

Oh wat leuk deze verhalen! 馃槀 Geduld is dus key word 馃槀

3 jaar geleden

Mijn oudste liep met 16 maanden. Bij de jongste verwacht ik daardoor ook niet dat ze heel snel gaat zijn. Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Straks moeten we er nog meer achteraan gaan rennen 馃槄 ze kiezen zelf wat ze wanneer ontwikkelen. Elk kindje heeft een andere focus, gewoon lekker je kindje volgen.