29 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Ja hier 2 flessen nog in de ochtend en avond. Hij mag drinken hoeveel die w ...
Dit hebben wij hetzelfde. Hier ook een behoorlijke stuiterbal die geen uit knop heeft!

3 jaar geleden

Ach, die van ons krijgt nog 3 flessen op de dag (sochtends, smiddags en savonds) en in de nacht ook geregeld nog 1 keer, soms zelfs 2. Ze drinkt overigens niet veel per fles. In de ochtend en middag wel redelijk goed. In de avond amper maar in de nacht dan wel weer veel. Wij laten het maar zo. Ze groeit helemaal onder de curve qua gewicht dus ze kan het best hebben. Eet daarnaast heel goed vast voedsel.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ach, die van ons krijgt nog 3 flessen op de dag (sochtends, smiddags en sav ...
Ja die van ons ook precies zo..hij eet ook door de dag best weinig..dus kan de flessen wel hebben..

3 jaar geleden

Hoe doen jullie het in combinatie met tandenpoetsen? Het flesje melk is on ...
Een vriendinnetje van ons haar dochtertje van 3 die krijgt ook nog een bekertje melk voor het slapen gaan en haar jongste dochter van 18 maanden die krijgt ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Bij haar krijgen ze die inderdaad beneden en daarna gaan ze naar boven. Wij hebben boven een soort tussen ruimte, waar we de verschoon tafel hebben en een bankje. Daar geven we de fles en lezen daarna nog een paar boekjes en dan pas naar bed. Je zou het gewoon kunnen proberen de fles eerst beneden te geven en dan naar boven om te tandenpoetsen en dan naar bed.

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Ja die van ons ook precies zo..hij eet ook door de dag best weinig..dus kan ...
Ja zo denken wij ook inderdaad. Maar die van ons eet dan weer wel heel erg goed vast voedsel dus daar ligt het nier aan. Maar toch groeit ze helemaal onder de curve dus dan vind ik alles wat ze extra krijgt wel prima. Ze vraagt er zelf om ook.

2 jaar geleden

Wij geven ons zoontje ook nog de fles voordat die gaat slapen , en overdag krijgt die 1 beker gewone melk. Dat is voldoende , te veel melk schijnt ook niet goed te zijn, maar als je zoontje er goed op slaapt , (bij ons namelijk ook) zou ik het gewoon nog lekker doen.. is geen probleem toch!

2 jaar geleden

Reactie op JBVR

Wij geven ons zoontje ook nog de fles voordat die gaat slapen , en overdag ...
Jaa precies! Zo denk ik er nu ook over. Hij drinkt nog altijd een avond flesje. Hebben het een tijdje geprobeerd om zonder te doen maar ik merk dat hij dan toch slechter slaapt zonder. Dus geef hem nog steeds een klein flesje melk. Vind het ook nog een fijn momentje om de dag af te sluiten met hem. En zo slaapt hij ook beter in.

2 jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Jaa precies! Zo denk ik er nu ook over. Hij drinkt nog altijd een avond fle ...
Precies , ik heb dat ook echt even n rust momentje (voor beide ;) )