11 Reacties

3 jaar geleden

Ga naar een osteopaat! Wij hebben er geweldige ervaringen mee!

3 jaar geleden

Ik ben maandagavond naar een osteopaat geweest. Aan de kwaaltjes van onze zoon kan hij niets doen. En hij is een steengoede osteopaat! Maar obv zijn werking is ons zoontje kerngezond. Hij dacht wel mee aan de piste van koemelkallergie.

3 jaar geleden

Ik neem aan dat het hetzelfde smaakt als nutrilon pepti.. mijn zoon vond de eerste fles niet te drinken... maar naarmate hij merkte dat ie minder last had, ging hij de flessen goed drinken. De verpleegkundige van het CB vertelde me dat kindjes die geen kma of intolerantie hebben, dit echt niet drinken omdat het zo vies is. Bij ons waren de eerste 2 flessen echt drama. Daarna heeft ie zich eraan overgegeven, haha.

3 jaar geleden

Ik heb pepti voor mijn kleine zijn koemelkallergie... als de kinderarts dit voorschrijft wordt het vergoed anders is het bijna €30 per bus van 800gram.

3 jaar geleden

Reactie op Mookie123

Ik heb pepti voor mijn kleine zijn koemelkallergie... als de kinderarts dit ...
Thank God dat het wordt vergoed.. schrok me dood toen ik de prijs zag.. en toen zei de arts: gelukkig hoef je het niet zelf te betalen! Ik werk bij een bedrijf die ook deze voeding verkoopt, dus dat is makkelijk 🙂 En wordt meteen gedeclareerd bij de verzekering 👌

3 jaar geleden

Welke symptomen/kwaaltjes hadden/hebben jullie kindjes dat het beter was om te stoppen met koemelk te geven?

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft bewezen koemelkallergie. Ze krijgt nutramigen voeding. Ontzettend vieze voeding maar ze drinkt het wel. In het begin wat moeizaam maar vast omdat ze moest wennen aan de smaak. De normale voeding dronk ze nog veel slechter. Wat zijn de kwaaltjes van je kindje?

3 jaar geleden

Reactie op charis1704

Mijn dochter heeft bewezen koemelkallergie. Ze krijgt nutramigen voeding. O ...
Altijd al problemen gehad met zijn luchtwegen (nu oor -en keelontsteking met slijmen die weer tot laag in de longen zitten), vaak vervelend tijdens het drinken van de pap (vooraan eerste 2 maanden) en veel stinkende stoelgang + vieze winderigheid.

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom2020

Altijd al problemen gehad met zijn luchtwegen (nu oor -en keelontsteking me ...
Aah ja! Heel vervelend! Darmproblemen hadden wij ook. En tevens ernstig verborgen reflux. Gelukkig hier tot nu toe weinig problemen met de luchtwegen... bij ons inderdaad ook het probleem van slecht tot niet willen drinken. Is trouwens een hele tijd nog een strijd gebleven...

3 jaar geleden

Reactie op charis1704

Aah ja! Heel vervelend! Darmproblemen hadden wij ook. En tevens ernstig ver ...
Wij kregen ook al te horen dat hij last had van verborgen reflux. Maar er blijven klachten komen. Deze week zelfs bloed bij zin stoelgang! Dus nu testen we koemelkeiwitallergie. Hoe zijn jullie tot een sluitende diagnose gekomen?

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom2020

Wij kregen ook al te horen dat hij last had van verborgen reflux. Maar er b ...
Wij hebben een dubbel blinde provocatietest gehad. Nu weten we het zeker. We bieden haar inmiddels nu telkens hele kleine beetjes koemelk aan... dit omdat ze nu 9 maand is en ze er overheen kunnen groeien. Het gaat super goed met haar. Alleen nog wel refux... maar dat is vooral voor mama heel vervelend (iets met heel veel was haha)