4 Reacties

3 jaar geleden

I feel you! Vandaag ben ik heel blij dat ik mag werken bijvoorbeeld, haha. Ontzettend herkenbaar wat je schrijft. Op dat soort dagen probeer ik naar buiten te gaan. Even naar de speeltuin, rondje lopen, extra boodschappen doen, gewoon even het huis uit... En fijn om te horen dat er nog meer kindjes zijn die ook na 1000x nog niet luisteren 😬 Al heb jij daar niks aan vandaag... Stay strong! 💪🏼

3 jaar geleden

Ja herkenbaar ook hoor! Op de vaccinatie na dan.....hoofd nee schudden en nee zeggen en dan ja doen. 1000x waarschuwen doe ik niet. Ik zeg het 2 x en bij keer 3 help ik je ervaren wat wel mag in huis en wat fabii zegt....lekker naar buiten! Zelfs nu, lichte koorts met hevige waterpokken, even wandelen in de kinderwagen. Komen we langs een glijbaan.....er moet gewoon gegleden worden. Dat is prima....3x glijden en madam was tevreden en moeoeoeoeoeoe! Ligt nu al weer 1,5 uur te slapen🙈 Maar dat geeft wel aan wat een kop erop zit!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar ! Wat een verademing dat de rust hier weer terug is. Na zijn prik ongeveer 2 weken uit zijn hum geweest. Ik vond het vooral voor mijn zoontje vervelend. Merkte dat hij zelf ook niet goed wist hoe hij ermee om moest gaan. Veel buiten wandelen en fietsen hielp hier.

3 jaar geleden

Ontzettend herkenbaar ook! Ik denk dat je jezelf heel erg helpt door niet altijd nee te blijven zeggen, maar iets te gaan doen of iets te pakken wat wél mag. Kindjes zijn zo snel afgeleid, dat ze daar dan in meegaan.. Ik kon mezelf ook altijd helemaal gek maken met maar ‘nee’ blijven zeggen, maar sinds ik dit doe, heb ik veel minder strijd!