21 Reacties

3 jaar geleden

Heel erg cliche. Maar misschien gewoon een foto van haar met haar kleinkind in een mooi lijstje of als er veel fotos zijn een fotoboek??

3 jaar geleden

Opa en oma passen hier 2dgn per week op. Dit jaar krijgen ze matching bekers voor koffie of thee met foto van de twee boefjes erop. En erbij bonbons voor oma en suikerpinda's voor opa

3 jaar geleden

Een armband met een bedeltje met de naam van haar kleinkind(eren) bv. van Cinza

3 jaar geleden

Ik heb net een kerstbal met foto besteld voor de grootouders. Normaal niet echt mijn stijl, maar vond het toch grappig. Als je ieder jaar dan zo'n bal geeft zien ze hun kleinkind in de kerstboom opgroeien 馃榿

3 jaar geleden

Wij hebben de oma鈥檚 vorige week uitgenodigd voor een Sinterklaas lunch om ze te bedanken voor dit jaar. En toen een scheurkalender gegeven van de moderne oma. Ik denk dat het voornamelijk voor het gebaar is, want het grootste cadeau vinden ze de vaste oppasdag en de lach van het kleinkind! 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar dit boek gegeven met kerst aan beide opa鈥檚 en oma鈥檚 met dezelfde reden als jullie. Ik had er nog een kaartje bij gedaan die ik zelf had gemaakt op Greetz

3 jaar geleden

Wij doen opa en oma een weekendje weg (tevens voor verjaardag en klussen bij ons thuis) En de andere oma nemen we mee uit eten zodra het weer kan.

3 jaar geleden

Wat een heerlijke suggesties allemaal! Superleuke idee毛n, onwijs bedankt allemaal!!

3 jaar geleden

Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van 6, 5 maanden en haar opa en oma hebben haar zelfs niet een keer geknuffeld of opgetild. Ze zijn zogenaamd bang voor Corona maar ik kan het toch niet begrijpen. Met kerst hebben ze ons uitgenodigd en ik twijfel of ik daarheen moet gaan of als ik ga wil ik dit keer toch iets zeggen. Dat doet ergens pijn en ik kan zoiets bij mijn familie zelfs niet eens voorstellen. Ik wilde mijn verhaal kwijt en wens jullie veel plezier met jullie families.

3 jaar geleden

Ik had ze mee uitgebreid uiteten willen nemen, maar dat lukt nu niet. Dat houden ze tegoed en doe nu denk ik een lekker wijn/bier pakket met kaasje, nootje en worstje ed.

3 jaar geleden

Reactie op NeseEleana

Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van ...
Sterkte 馃専

3 jaar geleden

Ik zit te denken om een kerstbal te maken met een foto erin/erop. En zat te denken aan een gepersonaliseerde kalender (die koopt ze elk jaar).

3 jaar geleden

Reactie op NeseEleana

Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van ...
Wat erg om te lezen! Hopelijk ben te sterk genoeg om voor jezelf te beslissen wat jij wil doen. 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op NeseEleana

Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van ...
Kan me goed voorstellen dat dit rot voelt voor je. Zij vinden het vast ook verdrietig. Hebben ze meer kleinkinderen? Lastige situatie. Als je besluit te gaan met kerst, misschien proberen van te voren proberen te bespreken? Anders wordt het misschien een beladen 'het is kerst dus moet per se gezellig zijn'-dingetje en nog moeilijker... Veel sterkte! En geniet vooral zelf van je kleine!

3 jaar geleden

Reactie op NeseEleana

Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van ...
Ja is ook heel lastig. Ik herken het wel. Mijn vader heeft mijn dochtertje ook voor de eerste keer vast gehouden met sinterklaas. Ook omdat hij bang was voor corona. En ik snap je het doet echt pijn

3 jaar geleden

Wij hebben laats deze gegeven voor oma . Vond ze heel erg leuk

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne Poortman

Wij hebben laats deze gegeven voor oma . Vond ze heel erg leuk
En deze serveerplank voor opa

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne Poortman

En deze serveerplank voor opa
Welke site heb je dit besteld

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Kan me goed voorstellen dat dit rot voelt voor je. Zij vinden het vast ook ...
Ze hebben geen andere kleinkinderen mij dochtertje is hun enig kleinkindje. Maar je hebt gelijk van te voren proberen te zeggen maar ik weet het niet of het gaat lukken omdat we weinig contact hebben met hun. Bedankt

3 jaar geleden

Wij geven een mooie kerst foto van ons zoontje. Ze zeggen zelf dat er geen mooier cadeau bestaat dan gewoon tijd doorbrengen met hun kleinzoon 馃