21 Reacties
3 jaar geleden
Opa en oma passen hier 2dgn per week op. Dit jaar krijgen ze matching bekers voor koffie of thee met foto van de twee boefjes erop. En erbij bonbons voor oma en suikerpinda's voor opa
3 jaar geleden
Wij hebben de oma鈥檚 vorige week uitgenodigd voor een Sinterklaas lunch om ze te bedanken voor dit jaar. En toen een scheurkalender gegeven van de moderne oma. Ik denk dat het voornamelijk voor het gebaar is, want het grootste cadeau vinden ze de vaste oppasdag en de lach van het kleinkind! 馃槉
3 jaar geleden
Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van 6, 5 maanden en haar opa en oma hebben haar zelfs niet een keer geknuffeld of opgetild.
Ze zijn zogenaamd bang voor Corona maar ik kan het toch niet begrijpen.
Met kerst hebben ze ons uitgenodigd en ik twijfel of ik daarheen moet gaan of als ik ga wil ik dit keer toch iets zeggen.
Dat doet ergens pijn en ik kan zoiets bij mijn familie zelfs niet eens voorstellen.
Ik wilde mijn verhaal kwijt en wens jullie veel plezier met jullie families.
3 jaar geleden
Ik zit te denken om een kerstbal te maken met een foto erin/erop. En zat te denken aan een gepersonaliseerde kalender (die koopt ze elk jaar).
3 jaar geleden
Reactie op NeseEleana
Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van ...
Kan me goed voorstellen dat dit rot voelt voor je. Zij vinden het vast ook verdrietig. Hebben ze meer kleinkinderen? Lastige situatie. Als je besluit te gaan met kerst, misschien proberen van te voren proberen te bespreken? Anders wordt het misschien een beladen 'het is kerst dus moet per se gezellig zijn'-dingetje en nog moeilijker... Veel sterkte! En geniet vooral zelf van je kleine!
3 jaar geleden
Reactie op NeseEleana
Als ik dit soort topics lees voel ik me verdrietig. Ik heb een baby鈥檛je van ...
Ja is ook heel lastig. Ik herken het wel. Mijn vader heeft mijn dochtertje ook voor de eerste keer vast gehouden met sinterklaas. Ook omdat hij bang was voor corona. En ik snap je het doet echt pijn
3 jaar geleden
Reactie op Lisanne Poortman
Wij hebben laats deze gegeven voor oma . Vond ze heel erg leuk
En deze serveerplank voor opa
3 jaar geleden
Reactie op Fabii
Kan me goed voorstellen dat dit rot voelt voor je. Zij vinden het vast ook ...
Ze hebben geen andere kleinkinderen mij dochtertje is hun enig kleinkindje.
Maar je hebt gelijk van te voren proberen te zeggen maar ik weet het niet of het gaat lukken omdat we weinig contact hebben met hun.
Bedankt
3 jaar geleden
Wij geven een mooie kerst foto van ons zoontje. Ze zeggen zelf dat er geen mooier cadeau bestaat dan gewoon tijd doorbrengen met hun kleinzoon 馃