22 Reacties

3 jaar geleden

Als ze van sieraden houdt een hangertje voor een ketting met naam en geboortedatum. Een armbandje met bedeltje. Een hele mooie knustel van je zoontje. Handje-voetafdruk met verf. Heel veel sterkte in deze tijd

3 jaar geleden

Oh wat erg precies dit maken wij nu ook mee , wij hebben vlak voor de operatie dit gemaakt via de kruidvat gewoon om te laten weten dat we aan oma denken

3 jaar geleden

Wow heftig hoor. een mooie fotoshoot van je zoontje misschien met zijn oma maar dat kun je natuurlijk niet op het laatste moment kan regelen maar misschien inplannen voor na de operatie. Sterkte met deze lastige situatie

3 jaar geleden

Heel heftig, ik denk dat ze met alles blij is. Er is vast iets waar ze van houdt. Zoals hier verder al staat is natuurlijk een sieraad iets heel moois en iets wat ze altijd bij zich kan dragen. Veel sterkte de komende tijd! 😘

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Als ze van sieraden houdt een hangertje voor een ketting met naam en geboor ...
Heb jij dat weleens gemaakt? wat voor verf kan ik het beste gebruiken

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, wij zitten in dezelfde situatie. Wij hebben een mooie fotolijst op aluminium gemaakt van de kleine met opa en oma.

3 jaar geleden

Herkenbaar wij zitten in hetzelfde helaas. Wij hebben een tekening op canvas gemaakt. Met een foto erop dat ze het aan het maken is.

3 jaar geleden

Heb jij dat weleens gemaakt? wat voor verf kan ik het beste gebruiken
Ja dit hebben we vaker gedaan. Wij hebben vingerverf gebruikt. Deze met een kwastje aanbrengen en gelijk in bad gedaan toen we klaar waren 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Ja dit hebben we vaker gedaan. Wij hebben vingerverf gebruikt. Deze met een ...
Deze hebben we gebruikt

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Deze hebben we gebruikt
Ik ga eens kijken waar ik dit kan krijgen met deze lock down.. thanks

3 jaar geleden

Het valt me op hoe ongelooflijk veel mensen hier in diezelfde situatie zitten! Hier hebben we ook tussen kerst en nieuwjaar te horen gekregen dat de oma acute leukemie heeft. Zij is sinds deze maandag binnen voor haar 2de chemokuur. Aangezien ze in een omgekeerd isolement zit en al zeker meer als een maand in het ziekenhuis ligt, hebben we een recente foto gemaakt en ingekaderd zodat ze die kan meenemen en op haar nachtkastje zetten. Ook heb ik fotoalbums gemaakt met foto's vanaf de geboorte tot nu (elke 4 maand een album) zodat ze daar geregeld in kan bladeren. Dagelijks sturen we haar via Whatsapp een foto en een filmpje en als ze sterk genoeg is, facetimen we. Ze trekt zich er enorm hard aan op en doet haar zichtbaar deugd om haar kleinzoon dagelijks "te zien".

3 jaar geleden

Iedereen heel veel sterkte met de situatie, hopen dat ze er allemaal gezond uit mogen komen ♥️

3 jaar geleden

Wat heftig zeg. Heel veel sterkte voor jullie en voor oma beterschap dat ze maar gauw weer gezond en wel van haar kleinzoon mag genieten! Hand en/of voetafdruk met een foto erbij !

3 jaar geleden

Vier weken nadat onze Joes werd geboren hoorden we dat mijn man kanker had. Voor zijn grote operatie hebben we een gelukspoppetje, gelukssokken en een lieve brief gemaakt/gegeven. Misschien is het boek van "Oma Vertel Eens" ook wel wat voor jullie. https://www.bol.com/nl/p/oma-vertel-eens/9200000125118140/?s2a=#productTitle Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie allemaal! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Vier weken nadat onze Joes werd geboren hoorden we dat mijn man kanker had. ...
Dank voor je reactie. Wat heftig van je man, hopelijk komt hij er sterk en gezond uit. Ik waarder je ideeën, echter mogen wij religieus gezien bv geen gelukspoppetjes geven. Wel heb ik dat mooie boek besteld, hopelijk vind ze het wat ✨

3 jaar geleden

Je kunt ook lippenstift gebruiken op de voetjes of handjes, om afdrukken te maken! Sterkte!

3 jaar geleden

Heftig Buttercup! Wilde even als medemoslims zeggen: Moge Allah/God je moeder genezen. Ameen 🤲🏻 Lijkt mij geen makkelijke situatie.

3 jaar geleden

Heftig Buttercup! Wilde even als medemoslims zeggen: Moge Allah/God je mo ...
Ameen ya rabb, mijn moeder is atheïst ( zelf bekeerd) Ik hoop voor haar het beste in Sha Allah. Dank voor je berichtje schat, moge Allah je doen belonen voor je lieve dua

3 jaar geleden

We hebben het boek binnen gekregen en een persoonlijke boodschap erbij gemaakt. Spannend, morgen gaan we hem geven . Dank voor de tip allen

3 jaar geleden

We hebben het boek binnen gekregen en een persoonlijke boodschap erbij gema ...
Prachtig! Ik wens jullie het allerbeste. 💜