11 Reacties

3 jaar geleden

Nunki laken van fedde en kees doet hier wonderen

3 jaar geleden

Heb sinds 2 weken ook het zelfde. Heb zitten strijden van alles gedaan. Vast gemaakt aan bed. Aan zijn beide zijde iets gezet. Dekentje strak mogelijk, maar nee niks ging helpen en hij raakte nog meer in stress. Uiteindelijk heb ik het gelaten gwn slaapzakje aan en nket vastgemaakt. Hij deed er 2 dagen om nadat ik het had losgelaten om eraan te wennen en na 2 dagen slaapt hij nu als een roosje gelukkig.

3 jaar geleden

Reactie op Sureyya

Heb sinds 2 weken ook het zelfde. Heb zitten strijden van alles gedaan. Vas ...
Nu slaapt hij op zijn buik? En je bent dus ook niet naar hem toegegaan om om te draaien?

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik heb het ook losgelaten en inmiddels slaapt hij altijd op zijn buik.

3 jaar geleden

Hier is het andersom, mijn dochtertje slaapt al vanaf 5 weken op haar buik en rolt nu opeens met slaapzak en al naar haar rug. Ze valt meestal aan de borst in slaap, dus dan is het geen probleem. Maar als ze wakker in bed ligt en onverhoopt rolt draai ik haar alleen terug als ze heel ontevreden is.

3 jaar geleden

Reactie op Anne96

Hier hetzelfde. Ik heb het ook losgelaten en inmiddels slaapt hij altijd op ...
Probleem is hier dus dat hij op zijn buik echt niet slapen gaat

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoontje lig telkens zo in bed . En dan weet die opgeven moment niet meer hoe hij terug moet dus papa en mama in de nacht wakker maken met huilen en dan leggen we hem weer recht en dan is het weer goed maar een paar minuten later lig hij weer zo 🤦‍♀️zo vervelend Overdag flik hij het niet En nee deken help niet hij is gevaarlijk met een deken kan hem zo strak mogelijk doen hij krijg het altijd weer los hij is zo sterk

3 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Nu slaapt hij op zijn buik? En je bent dus ook niet naar hem toegegaan om o ...
Ja daar ben ook benieuwd naar?? onze kleine doet dit nu ook in eens. Als hij op zijn buik ligt dan gaat hij echt keihard huilen. Hij is alleen te moe om terug te rollen.

3 jaar geleden

Mijn zoontje draait ook en was ook geen buikslaper, nu vinden we hem steeds slapend op zijn buik. Als ze echt moe zijn vallen ze weer in slaap hoor, af en toe moeten we hem ook weer terug draaien op zijn rug maar eindstand vinden we hem altijd op zijn buik

3 jaar geleden

Mijn boefje wilt gaan zitten en trekt zich dan op aan de bovenkant. Daarna draait hij op zijn buik en gaat hij mopperen. Zijn ledikant staat naast mijn bed omdat ik nog zo'n 2x per nacht borstvoeding geef. Anders had ik het ledikant al op z'n laagste stand gezet.

3 jaar geleden

Wij hebben het setje (slaapzakje en lakentje) van fedde&kees. Het is even een investering maar het werkt echt! Hier werkt de combi tussen beide perfect. Ons zoontje weet zich wel om te draaien als hij het slaapzakje niet aan heeft 😅 maar dat is alleen overdag als die gewassen wordt.