Hi mommy's
Ik wilde even de situatie delen.
Afgelopen donderdag belde de kdv dat mijn dochter in de gang (waar de kindjes ook spelen als het bijvoorbeeld buiten regent) was gebotst tegen een deur van een kastje. Het was een hele diepe wond en de leidsters zijn met mijn dochter naar de dokter gegaan omdat ze gehecht moest worden. De hechting en wond zijn precies tussen haar rechteroog en slaap. Nu zal er een litteken achterblijven.
Ik zit er heel erg mee. Ik was in het begin heel erg geschrokken omdat ik mijn dochter in de ochtend naar de opvang bracht en anderhalf uur later bij de huisarts trof en ook besef ik me dat het niet veel scheelde en dat ze ook met haar slaap tegen dat kastje kon komen of met haar oog. En wat voor kastje staat er bij de speelruimtes dat er zo een diepe wond bij een kindje van 2 jaar ontstaat?
Morgen gaan we weer naar de kdv en ik ben er toch een beetje onrustig over. Ongelukjes gebeuren nou eenmaal met kindjes maar hechting op gezicht omdat ze tegen een kastje aankwam? Ik weet ook niet zo goed wat en hoe ik dit moet aanpakken maar ik wil graag een gesprek op de kdv om te bespreken? Vooral om te kijken waar ze tegenaan is gevallen en wie aansprakelijk is? Hebben jullie misschien een idee of een kdv aansprakelijk is voor een ongeluk of nog tips wat ik tijdens het gesprek moet bespreken?