40 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb 12 weken volledige borstvoeding gegeven en werd na 6 weken al ongesteld😭
5 jaar geleden
mijn dochter weigerde van het een op het andere moment de borst en ik werd ongesteld! Na 3 maanden was het dus al prijs en precies 28 dagen later brak de volgende menstruatie door.
Het is bij mij niet monsterlijk veel, maar een “nette” hoeveelheid. Het valt me alleszins mee.
5 jaar geleden
Bij mijn oudste was ik na 3 maanden weer ongesteld met volledig borstvoeding en ook meteen regelmatig. Nu heb ik met 12 en 16 weken een dag of twee wat bloedverlies gehad. Twijfelde beide keren of het een menstruatie was of niet. Nu 20 weken, dus ben benieuwd of ik het deze week weer krijg.
5 jaar geleden
Hier ook nu net voor de 2e x ongesteld geweest. Heb ook een koperspiraal en tussen de 1e en 2e menstruatie zit nog niet mijn normale regelmaat van 28dgn.
Ook veel kramp tijdens de eisprong.
Bij mijn oudste dochter naar lang borstvoeding en een jaar niet ongesteld geweest
5 jaar geleden
Bij mijn eerste heb ik 7 maanden volledig borstvoeding gegeven maar was na 3 weken al weer ongesteld! Nu bij de 2e ook weer! Jammer is dat he?
5 jaar geleden
Ik de oudste werd ik na 4mnd ongesteld en merkte toen wel dat m’n productie terug liep. Bij de jongste nog steeds niet ongesteld na 5mnd.
5 jaar geleden
Ik geef ook volledige bv. Na vijf maanden ook ongesteld. Had de eisprong al gevoeld. Die deed zeer. Ongesteldheid duurde maar 3 dagen.
5 jaar geleden
Na 4,5 maand volledig borstvoeding nog steeds niet ongesteld geworden. Ben ook benieuwd wanneer het weer gaat komen!
5 jaar geleden
Bij de oudste duurde het 7 maanden, toen gaf ik ook nog volledige borstvoeding.
Nu alweer na 3 maanden ongesteld geworden bij volledige borstvoeding. Zit ook al enige regelmaat in en ongesteldheid duurt ongeveer 4-5 dagen. Geen hele heftige bloedingen, maar dat is bij mij normaal.
Heb alleen rond de eisprong mega pijnlijke tepels, wat ik bij de oudste nooit had. Hoopte dat het naarmate ik vaker ongesteld zou worden het ook minder zou worden, maar heb nu voor de derde keer mijn eisprong en de pijn is nog steeds ondraaglijk 😕
5 jaar geleden
Hier deels afgekolfde bv en deels poedermelk. Ik ben al even aan het afbouwen en kolf nu al sinds 31-08 3× per dag en sinds 23-09 2x per dag. Nog niet ongesteld geweest
5 jaar geleden
Ik was na 2 maanden al een klein beetje en vanaf maand 3 weer heel erg. Helaas... ik geef volledig borstvoeding.