52 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MF088

Ik ben het overwegend met je eens, maarrrr er is denk ik wel een grijs gebi ...
Ja maar wat je zelf al zegt.. Dat is dus niet echt huilen. Mijn zoontje jengelt ook voordat hij in slaap valt. Is meer een klaag geluidje wat hij dan maakt. Maar we weten allemaal wel wat huilen is denk ik.. En als een baby prikkels verwerkt en hij huilt, zal het troosten dat niet stoppen maar het alleen maar een geborgen gevoel geven.

4 jaar geleden

Reactie op NadineH

Ik wil ook even reageren op schneider, baby huilen omdat dat het enigste co ...
Ik weet het. Ik zeg ook niet dat baby’s niet mogen huilen hè begrijp me niet verkeerd. Ik zeg alleen dat ik 10 min laten huilen echt heel lang vind. Laten huilen, iets anders als dat een baby moet huilen. Maar ik bedoel de wijze hoe je ermee omgaat. Mijn baby huilt wel is een half uur tot één uur na een drukke dag. Maar dat mag hij dan wel in mijn armen doen ❤️

4 jaar geleden

Reactie op wccschneider

Ja maar wat je zelf al zegt.. Dat is dus niet echt huilen. Mijn zoontje jen ...
Ik denk dat we het eens zijn ;)

4 jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook. Ik geniet van deze wakkere uurtjes met haar. Na de laatste fles slaapt ze wel gelukkig dus ik vind het niet erg!

4 jaar geleden

Reactie op MF088

Ik ben het overwegend met je eens, maarrrr er is denk ik wel een grijs gebi ...
Hier ook last van huilgeluiden in haar slaap, dan loop ik er naar toe.. en dan is ze weer stil. In de nacht ook soms, rond 04:30/17:00 beetje rond de tijd dat ze komt voor de fles, ga ik er naartoe en dan is ze weer stil en dan kan het wel tot een uur duren voordat ze weer begint te huilen bijvoorbeeld. Ik wacht dan wel met de fles geven, want wil haar niet wakker maken voor de fles! Misschien is het een beetje het verwerken van de dag, dat ze nog een beetje jengelt in haar slaap?

4 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Hier ook last van huilgeluiden in haar slaap, dan loop ik er naar toe.. en ...
Ik denk dat ze dan droomt. Ons meisje maakt sowieso veul geluid tijdens het slapen, voor ons de reden om haar vroegtijdig in haar eigen kamer te leggen i.p.v. de cosleeper. Laatst was ze half aan het huilen toen ik met mijn hoofd boven het ledikantje hing. Werd ze wakker, begon ze te lachen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MF088

Ik denk dat ze dan droomt. Ons meisje maakt sowieso veul geluid tijdens het ...
Haha, hier hetzelfde verhaal, ze slaapt al in haar eigen kamertje vanaf dat ze 2 weken was. Ik sliep totaal niet met haar op onze kamer, van elk geluidje werd ik wakker 🙈 en ze jammerde heel veel. Sinds ze op haar eigen kamertje slaapt, slaapt ze zelf ook veel beter. Dus voor haar beter en voor ons beter 😊 Maar dat is wel feest, als ze huilt en ze gaat daarna lachen als ze je ziet 😀

4 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Haha, hier hetzelfde verhaal, ze slaapt al in haar eigen kamertje vanaf dat ...
Grappig hè, al die voornemens... Blijkt je kind luidruchtig te pruttelen en te snurken, weg voornemens 🙈. Hier hetzelfde: iedereen slaapt nu beter. Ze huilt overigens echt heel weinig, de meeste dagen nog geen 15 minuten per dag (enkele uitschieters daargelaten). En als ze huilt en je lost het probleem op, is ze ook weer gewoon stil 🙃. Genen van de vader denk ik 😉

4 jaar geleden

Volgens mij kun je ze pas vanaf 4maanden rond 7uur op bed gaan leggen. Hier gaat ze om half 10 ongeveer, elke dag duurt het iets minder lang voordat ze in slaap valt. Dus gaat steeds beter. Voor die tijd hoef ik het niet te proberen want dan is ze ook heel druk!

4 jaar geleden

Hier ook precies rond dit tijdstip vaak onrust.. Gelukkig een hele makkelijke baby, Zoals vanavond is ze lastig te kalmeren voor haar doen en zit ik met een draagdoek op de bank.. Nu ligt ze lekker te slapen tot de volgende fles.

één jaar geleden

Fijn om te lezen dat dit herkenbaar is voor vele.. Onze dochter is 9 weken. Het tijdstip na de ochtend fles tussen ongeveer 10.00h en 13.00h en tussen 19.00h en 23.00h zijn lastige tijdstippen. Middagslaapje gaat daarintegen wel prima