9 Reacties

3 jaar geleden

Ze heeft al 3x een antibioticakuur gehad in 2 maanden tijd

3 jaar geleden

zo lang ze melk drink denk ik niet dat je al te veel zorgen hoef te maken. vocht krijg ze wel gewoon binnen en misschien zou je nog een papje kunnen geven.

3 jaar geleden

Reactie op van010

zo lang ze melk drink denk ik niet dat je al te veel zorgen hoef te maken. ...
Dankjewel voor je reactie, bedoel je pap via een bord? Of een papfles? Ben bang dat ik teveel melkproducten geef aangezien ze niks anders drinkt, ze mag van het cb nog maar 300 ml aan zuivel en zit door het slechte drinken al aan de 550 ml minstens aan melk....

3 jaar geleden

Ik maak met boordje.. Probeer moeder met boordje. Als lukt het niet kunt moeder aanbieden met flesje..

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Dankjewel voor je reactie, bedoel je pap via een bord? Of een papfles? Ben ...
ik bedoel pap in de fles. ja of als ze paplust uit een bordje zou ik dat doen

3 jaar geleden

Vocht is vocht...... ik zou me niet druk maken over consultatie bureau. Dat zijn adviezen voor als je kindje wel eet en anders drinkt dan melk! Jouw kindje is goed ziek geweest en melk is wat ze zo ie zo kent!

3 jaar geleden

Wat naar, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Vocht is het belangrijkste. Het eten halen ze vaak daarna wel weer in heb ik gemerkt

3 jaar geleden

Nog wel iets wat me te binnen schiet....wanneer je meisje wel weer beter eet en drinkt....anders dan melk....zou je ook kunnen kijken of ze die ontstekingen mogelijk door melk (lactose) krijgt. Bij sommige mensen veroorzaakt dat juist ontstekingen en verergerd de slijmproductie.

3 jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Dankjewel voor je reactie, bedoel je pap via een bord? Of een papfles? Ben ...
Wat vervelend dat je kleine zo aan het kwakkelen is! Die 300ml is bedoeld voor naast 'normaal' eten van vaste voeding. Jij vervangt nu deels vast voedsel voor melk, lijkt me geen probleem, als dit wél naar binnen gaat op het moment. Het eten komt vast vanzelf weer, ik zou blijven aanbieden, en vooral niet onder druk zetten. Je kleine niet en ook jezelf niet...