10 Reacties

3 jaar geleden

Citrosan. Bij alles citrosan 😅

3 jaar geleden

Ibuprofen mag je volgens mij gewoon slikken. Heb je Lareb en elactancia al gecheckt? Beterschap! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ibuprofen mag je volgens mij gewoon slikken. Heb je Lareb en elactancia al ...
Lareb: https://www.lareb.nl/tis-knowledge-screen?id=282&page=1&searchArray=Ibuprofen&isSinglePageResult=true&pregnancy=false&breastfeeding=true&name=NSAID’s%20of%20salicylaten%20bij%20pijn%20tijdens%20de%20borstvoedingsperiode Elactancia: http://www.e-lactancia.org/breastfeeding/ibuprofen/product/

3 jaar geleden

Ibuprofen mag gewoon

3 jaar geleden

Mij os verteld dat je geen ibruprofen mag met borstvoeding enkel paracetamol. Ik zou hoe dan ook eerst je huisarts om advies vragen heel veel medicijnen vitamines en dergelijke word opgenomen in de bv. Ik zou niet zomaar iets gaan slikken zonder het fijne te weten. Succes

3 jaar geleden

Ibuprofen 400mg mag! Zelf nam ik deze bij borstontsteking.

3 jaar geleden

(Was op aanraden van vroedvrouw)

3 jaar geleden

Reactie op Bjork

Mij os verteld dat je geen ibruprofen mag met borstvoeding enkel paracetamo ...
Als je een goede huisarts/apotheek hebt zal deze lareb(tis) of elactancia raadplegen. Daar staat alle informatie over of medicatie wel of geen risico vormt voor je kindje. Het fijne is dat je deze sites ook zelf kunt raadplegen, met name handig als het gaat om zelfzorgmiddelen. De bijsluiters zelf zijn vaak te terughoudend. Als ze het niet getest hebben schrijven ze vaak dat het niet mag met borstvoeding. Op Lareb en elactancia kun je dan vaak nog wel wel meer vinden.

3 jaar geleden

Ibuprofen 400mg 3x daags mag je hebben. Heb je een hogere dosering nodig, wordt er vaak een maagbeschermer voorgeschreven door de huisarts. Ik heb het gebruikt toen m’n hechtingen waren ontstoken en tijdens een oorontsteking.

3 jaar geleden

Grapefruitseed extract, een natuurlijke antibiotica. Zelfs je kleintje mag die hebben. Bij sprew mag je het zelfs op je tepel smeren