7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter wil dat ook, maar ik vind haar daar nog te jong voor. Persoonlijk wacht ik liever totdat ze wat ouder is omdat ik wil dat ze er goed over na kan denken.

2 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Mijn dochter wil dat ook, maar ik vind haar daar nog te jong voor. Persoonl ...
Ja zo dacht ik ook, in hoeverre zouden ze het echt ‘beseffen’

één jaar geleden

Vind het persoonlijk veel te jong. Ik zou het met een leeftijd van 5-6 jaar Ofzo nog eens bekijken

één jaar geleden

Ik zou bijna willen zeggen: Hoe jonger hoe beter, is mijn ervaring. Mijn dochter van 8 maanden gaf geen kik (naja heeeeeel even dan) en m’n dochter van 2.5 jaar huilde 5 min. Ze beseffen het helemaal niet als ze zo klein zijn. En het is meer de schrik, dan de pijn. Tegenwoordig schieten ze ook beide gaatjes tegelijk. Dus hebben ze maar 1x pijn en schrik. Je hoort indd vaak dat mensen zeggen: ik wil dat ze er ouder voor zijn en er goed over nadenken. Maar het is geen tattoo hè jongens ;-) daarnaast heb ik persoonlijk nog nooit gehoord dat iemand het zijn ouder kwalijk nam dat dat ze gaatjes hadden laten schieten. Maar goed, ieder zo zijn ding en alles is uiteindelijk goed.

één jaar geleden

Jij wil oorbellen bij haar? Wat wil ze zelf? Ik kies er hier voor om haar de keus te geven als ze naar de basisschool gaat. Mijn dochter is nu ook 2 jaar.

één jaar geleden

Reactie op Sim-cat1986

Ik zou bijna willen zeggen: Hoe jonger hoe beter, is mijn ervaring. Mijn do ...
Ja ze zullen het op een bepaalde leeftijd meer beseffen, hoe ging de naverzorging bij jullie? Daar maak ik me eigenlijk het meest zorgen om.. de reden waarom ik het eigenlijk nu ‘al’ wil doen is omdat ze nog steeds erg kort haar heeft en mensen steeds zeggen: wat een schattig jongetje 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Als je het doet om te voorkomen dat ze haar verwarren met een jongetje kun je ook een haarband om doen.. Ik zou persoonlijk wachten tot ze wat ouder wordt en ze weet waar ze het over heeft. Kinderen op die leeftijd willen altijd wel iets maar wil niet zeggen dat t dan ook maar hoeft.. Je kunt haar ook uitleggen dat het is iets voor grote kinderen/mensen. Zo is het extra speciaal als het zo is dat ze ze echt krijgt..