8 Reacties

2 jaar geleden

Hier helaas ervaring. 4x per jaar ooronsteking met AB kuur. Bij onze zoon slaat de AB meestal na een dag aan. Wat wij hem ook geven voor de nacht is nurofen voor kids en zijn hoofdeind een beetje omhoog. Dit helpt voor de pijn.

2 jaar geleden

Hier een dochter die minimaal 1x oer maand een oorontsteking heeft, inclusief buisjes geplaatst in juni.. Met antibiotica zou je na 3 dagen wel echt verbetering moeten zien. Hier is het een loopoor met slecht eten en koorts. Niet willen liggen, niet zelfstandig spelen en erg hangerig.

2 jaar geleden

Hier ook ervaring. Helaas pas heel laat. Wij hadden ineens een kind die in de kinderwagen overgaf en tijdens het autorijden. Toen viel ze heel naar op de opvang. En zijn we er door een hersenscan achter gekomen. Achteraf legden we puzzelstukjes bij elkaar, maar de weken vooraf gaand helemaal geen signalen behalve jengelig en pips zien. Niet aan oor trekken, koorts, obstipatie oid. Van de antibiotica weet ik niet goed wanneer het werkte. De medicatie tegen misselijkheid werkte direct. Ze had 1,5 dag niets binnen gehouden, dus ze had honger en zette het op een boos gillen na elke hap!

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Hier ook ervaring. Helaas pas heel laat. Wij hadden ineens een kind die in ...
Na dit alles wilde ik wel nog een nacheck en zijn we bij de osteopaat geweest om te laten onderzoeken of ze voldoende was hersteld. Ook bij oorontsteking kan de osteopaat ondersteunen.

2 jaar geleden

Hier 1x gehad laatst. Zelfs na 1 dag AB nog 40 graden koorts. Maar daarna knapte ze echt snel op! Na ik denk 5 giften geen koorts meer, leek ook minder pijn te hebben en ze sliep ook beter

2 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Hier helaas ervaring. 4x per jaar ooronsteking met AB kuur. Bij onze zoon ...
Phff ja vervelend, ja inderdaad ik doe de hoofdeinde omhoog alleen wilt niet echt helpen. Ze krijgt er ook hoge koorts bij is dit bekend? Gister avond had ze 40.2 koort heb gelijk de huisartsenpost gebeld

2 jaar geleden

Reactie op Lina20

Phff ja vervelend, ja inderdaad ik doe de hoofdeinde omhoog alleen wilt nie ...
Nee dat was hier geen indicatie helaas. Hier alleen aan oortje zitten en huilen (krijsen).

VRIEND

2 jaar geleden

Hier veel ervaring met oorontstekingen aan beide oren en uiteindelijk buisjes na 5 keer in 7 maanden. Een oorontsteking doet echt ontiegelijk veel pijn dus wij gaven ook nurofen op advies van de kinderarts. Helaas kan het wel een dag of 2/3 duren voor je effect gaat merken van AB. Pijnstilling is wel belangrijk, ook al doe je dat liever niet , medicijnen geven aan je kindje. Heel veel sterkte!