9 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn met ons zoontje van toen 16 maanden naar Rome gereden afgelopen zomer. We zijn na zijn fles savonds weggereden en kwamen dus de volgende ochtend aan. Op vakantie heeft hij de ene keer wel een middag slaapje gedaan en de andere keer niet, dan sliep hij als wij weer op de camping waren. Wij hebben dan ook best een makkelijk zoontje.

2 jaar geleden

Hi! Herkenbaar maar wij hebben gezegd we gaan gewoon weg en zien wel hoe het gaat. We gaan niet naar een all inclusive maar naar een camping in Italië. Ik kan me wel al druk maken om de auto rit😅.. we gaan het mee maken.

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hi! Herkenbaar maar wij hebben gezegd we gaan gewoon weg en zien wel hoe he ...
Wij hebben de tip gekregen om na de avond fles (als je kindje die nog krijgt) te gaan rijden. Vaak vallen ze dan in de auto lekker in slaap.

2 jaar geleden

Reactie op Tukkerbaby2

Wij hebben de tip gekregen om na de avond fles (als je kindje die nog krijg ...
Goede tip, dankjewel!!

2 jaar geleden

Bij mij ging dat super op vakantie. Was er ook bang voor omdat, hij ook altijd moeilijk ergens anders slaapt maar, neem iets vertrouwds mee een knuffeltje, dekentje of kussentje waar je kindje graag mee slaapt. Verder heb ik als tip neem iets van een babyfoon of tablet waar je een babycam op installeert zodat, je zelf lekker aan de bar kan chillen als je kindje op bed ligt. O en neem O.R.S. mee mijn zoontje was aan de diarree van het eten daar. Uiteraard kun je zelf ook babyvoeding meenemen maar dit neemt heel veel ruimte in beslag dus uiteraard alleen het broodnodige voor onderweg

2 jaar geleden

Reactie op Annemiekje1991

Bij mij ging dat super op vakantie. Was er ook bang voor omdat, hij ook alt ...
Bedankt voor je tips☺️

2 jaar geleden

Ik lees graag even mee!☺

2 jaar geleden

Wij hebben een mini tentje van merk Deryan. Daar hebben we thuis eerst in geoefend en die nemen wij nu telkens mee naar vrienden/familie of vakantie. Eigen knuffel en dekentje/slaapzak helpt ook. Als we ergens anders zijn proberen we wat we thuis doen ook altijd daar zodat hij precies weet wat we gaan doen. (Melk drinken, tanden poetsen, op het potje, luier, slaapzak aan, boekje lezen en dan naar bed) Alleen wij gaan eigenlijk altijd met de auto op vakantie. Dus zo'n tentje mee het vliegtuig in lijkt mij niet handig (geen ervaring mee). Ik merk wel altijd dat het ritme anders is van ons zoontje op vakantie. Wij zijn vorige zomer 3 weken naar Corsica geweest. Hij moest toen erg aan de warmte wennen dus ging zijn middagslaapje de eerste paar dagen niet zo goed.

2 jaar geleden

Ook hier ging het goed, meneer slaapt eigenlijk alleen in eigen bed. Had zijn eigen beddengoed meegenomen waar hij al in had geslapen, slaapzak en pyjama die ook al gedragen waren en knuffeltjes. Verder even donker gemaakt en zelfde ritueel als thuis en het ging. Succes! 🤞🏼