5 Reacties

3 jaar geleden

Vsm vallen en stoten gel kopen en hopen dat ze niet al te hard crashen 🙈 al doende leert men denk ik dan maar (hoop ik). Al heb ik ook al mee gehuild omdat mn zoontje wel heel hard viel 😅

3 jaar geleden

Die gel van VSM is echt heeel fijn! Op zijn knieën vond ik nog 'te doen' maar toen hij zelf ging staan en niet wist hoe terug en dus ook nog vaak viel, ging ik er wel vaak bij zitten. En een favoriete plek waar hij vaak ging staan hadden we foam puzzelstukjes liggen. Die dempen iets haha...

3 jaar geleden

Reactie op A.M

Vsm vallen en stoten gel kopen en hopen dat ze niet al te hard crashen 🙈 a ...
Hahaha die gebuiken wij ook heel veel! Is echt top

3 jaar geleden

Na ongeveer 2 weken ging die van ons ook weer heel voorzichtig zitten als hij zich had opgetrokken. Dat voelde echt al een stuk veiliger. Die kleintjes vinden best snel een manier daarvoor. Maar het is idd heeeeel erg opletten, ze zijn nog zo onstabiel als ze het voor t eerst doen. Ik vond het heel eng, maar heb wel gemerkt dat ie tegen een stootje kan haha. Wel paar keer flink gevallen hoor

3 jaar geleden

Wij gingen in het begin ook wel achter haar zitten toen het nog niet lukte om weer gecontroleerd naar beneden te zakken. Ze zakte dan een beetje door haar knietjes maar durfde niet verder. Na een week of 2 elke keer een hand onder haar billen gedaan te hebben als ze zo stond, snapte ze hoe ze moest zakken en viel vanaf toen ook eigenlijk altijd op haar billen als het mis ging. Ik hield toen ook wel de stoelen een beetje tegen als ze daar tegenaan stond zodat ze wel voelde dat het bewoog, maar dat het niet ineens helemaal onder haar uit schoof. Inmiddels gaat het meestal goed, en af en toe hebben we even dikke tranen, maar ook dat valt eigenlijk altijd mee dus ik probeer het los te laten 😅