Ons zoontje is bijna 11 maanden wij gebruiken nog steeds de autostoel(maxicosi) van cybex. Nu merken we dat de kleine er niet meer in wilt zitten en dat het best krap gaat zitten. Wij zijn vandaag gaan kijken voor een volgende autostoel maar komen er niet uit. Mij lijkt er 1 die kan draaien wel handig maar weet niet of het ook echt zo is. Het is ons eerste kindje en we willen er hoop ik wel lang gebruik van gaan maken. Zijn jullie al overgestapt en welke hebben jullie in gebruik?
Wij hebben een draaistoel van maxi cosi. Weet zo even niet welk type. We hebben hem nu net een week in gebruik en ik vind het echt makkelijk dat die stoel draait! En hij is in het gebruik ook heel makkelijk :)
Onze dochter zit ook nog in de maxicosi autostoel van cybex. Wij hadden toen al gelijk een gekocht die kon draaien dus wij halen de vervolg stoel hiervan
Welke cybex heb je? Als je de cloud-z heb zou ik ook gewoon overgaan op de sirona z. Dan hoef je niet ook nog een nieuwe isofix te kopen (als dat al nodig is.)
Hier ook de axiss fix! Ideaaaal heel blij mee en de kleine vindt het fantastisch. Je moet hem alleen wel tot een bepaalde tijd in zn achteruit gebruiken, dat is verplicht bij deze autostoel.
Wij hebben de besafe izi turn. Wel prijzig maar heel fijn en zeker als je achterbank iets schuin afloopt. Ik zou je sowieso aanraden om voor een draaibare tr gaan!
Hier ook de Cybex maxi cosi, wij hebben paar dagen geleden de opvolgstoel aangeschaft, de sirona Z. Wel prijzig maar past ook weer op de base dus kan weer draaien.
Wij hadden ook de maxi cosi van cybex. Ook de opvolgstoel aangeschaft en al een aantal weken in gebruik. Hij is wel prijzig maar vind het echt een hele fijn stoel! Ons zoontje zit er heel fijn in.
Wij hebben nu twee weken de joie i-spin. Ik vind het zelf heel handig dat de stoel draaibaar is! We zijn overgestapt omdat mijn zoontje voor mijn gevoel wat gepropt zat in de maxi cosy.
Wij hebben ook de joie I spin. Heel tevreden over. Overgestapt omdat mijn zoontje idd wat opgepropt in de maxi cosi zat en steeds overeind probeerde te komen.