54 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een draaistoel van maxi cosi. Weet zo even niet welk type. We hebben hem nu net een week in gebruik en ik vind het echt makkelijk dat die stoel draait! En hij is in het gebruik ook heel makkelijk :)

3 jaar geleden

Oooh wij hebben in elke auto 1 die draait en ik vind het fantastisch! Veel ergonomischer

3 jaar geleden

Reactie op Noekie

Wij hebben een draaistoel van maxi cosi. Weet zo even niet welk type. We he ...
Zou het de axiss kunnen zijn? Ik zie dat ze axiss fix en axiss hebben

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Oooh wij hebben in elke auto 1 die draait en ik vind het fantastisch! Veel ...
Van welke merk zijn ze?

3 jaar geleden

Wij hebben een draaibare, heeeel fijn 😁 de Joie I-spin is als beste uit de test gekomen van de Consumentenbond 😉

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi axissfix, deze draait ook, en zijn er heel erg blij mee!

3 jaar geleden

Hier ook 1 die draait, ideaaaaal! Maxicosi axxis. Hij vind het een feestje om in te zitten. Kan eventueel ook nog iets in ligstand gezet worden.

VRIEND

3 jaar geleden

Onze dochter zit ook nog in de maxicosi autostoel van cybex. Wij hadden toen al gelijk een gekocht die kon draaien dus wij halen de vervolg stoel hiervan

3 jaar geleden

Welke cybex heb je? Als je de cloud-z heb zou ik ook gewoon overgaan op de sirona z. Dan hoef je niet ook nog een nieuwe isofix te kopen (als dat al nodig is.)

3 jaar geleden

Hier ook de axiss fix! Ideaaaal heel blij mee en de kleine vindt het fantastisch. Je moet hem alleen wel tot een bepaalde tijd in zn achteruit gebruiken, dat is verplicht bij deze autostoel.

3 jaar geleden

Wij hebben de besafe izi turn. Wel prijzig maar heel fijn en zeker als je achterbank iets schuin afloopt. Ik zou je sowieso aanraden om voor een draaibare tr gaan!

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Welke cybex heb je? Als je de cloud-z heb zou ik ook gewoon overgaan op de ...
K heb de cybex zonder isofix gebruikt wil er nu 1 die bevestigd kan worden aan de auto zonder stang

3 jaar geleden

Reactie op pris92

Hier ook 1 die draait, ideaaaaal! Maxicosi axxis. Hij vind het een feestje ...
Is dit ook de axiss fix of de axiss?

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij hebben een draaibare, heeeel fijn 😁 de Joie I-spin is als beste uit de ...
Ik heb deze inderdaad ook geziem maar zag dat hij met stang wordt bevestigs heb er het liefst 1 zonder stang

3 jaar geleden

Wij hebben de Britax Romer 360 draait die. Een hele fijne stoel, niet al te groot achter en zit ook lekker voor de kleine.

3 jaar geleden

Hier ook de Cybex maxi cosi, wij hebben paar dagen geleden de opvolgstoel aangeschaft, de sirona Z. Wel prijzig maar past ook weer op de base dus kan weer draaien.

3 jaar geleden

Wij hadden ook de maxi cosi van cybex. Ook de opvolgstoel aangeschaft en al een aantal weken in gebruik. Hij is wel prijzig maar vind het echt een hele fijn stoel! Ons zoontje zit er heel fijn in.

3 jaar geleden

Op welke leeftijd stapten jullie dan over? En om welke reden? Lengte van je baby? Te krap? Aan een bepaalde leeftijd?

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben nu twee weken de joie i-spin. Ik vind het zelf heel handig dat de stoel draaibaar is! We zijn overgestapt omdat mijn zoontje voor mijn gevoel wat gepropt zat in de maxi cosy.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben ook de joie I spin. Heel tevreden over. Overgestapt omdat mijn zoontje idd wat opgepropt in de maxi cosi zat en steeds overeind probeerde te komen.