62 Reacties

5 jaar geleden

Ahhhh... wat erg hè... wij hadden het zelfde!!! Welke fles heb je?

5 jaar geleden

Dat klinkt pittig zeg! Geef je borst- of kunstvoeding?

5 jaar geleden

Wij hebben ook hetzelfde, zo zielig. Niet slapen door de kramp en dan willen eten ter verzachting, dan meer kramp, meer huilen, minder slapen, weer meer huilen... Ben soms echt radeloos

5 jaar geleden

Reactie op wccschneider

Ahhhh... wat erg hè... wij hadden het zelfde!!! Welke fles heb je?
Dr Brown, die bevalt goed, daar ligt het niet aan. Vandaag bij de huisarts geweest en we gaan over op voeding zonder koemelk, maar voordat dit effect heeft zal nog wel even duren en hoopte voor die tijd toch al wel meer dan 4 uurtjes per 24 uur te kunnen slapen 🙈🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Dat klinkt pittig zeg! Geef je borst- of kunstvoeding?
Kunst. Ik voed op verzoek. Ze drinkt meer dan genoef

5 jaar geleden

Wij hebben een schommelstoel aangeschaft. Hier valt ze dan diep in slaap en dan leggen we haar voorzichtig in haar ledikantje

5 jaar geleden

Wij hebben ook hetzelfde, zo zielig. Niet slapen door de kramp en dan wille ...
Ik probeer ook weleens niet eraan toe te geven, maar dan is het helemaal krijsen uren lang

5 jaar geleden

Zelfde hier, klein beetje venkelthee door flesvoeding doet nu wonderen😱 sommige raden venkelthee wel af?!

5 jaar geleden

Precies dit hadden wij ook.. Wij hebben dit gedaan.. Hero hypoallergeen voeding met een difrax fles.. en barleduc water.. even doorbijten na de 2e voeding heb je een totaal ander kind... bij ons ging het ook al 5 a 6 dagen zo (tip vd HA)

5 jaar geleden

En een osteopaat doet ook wonderen!

5 jaar geleden

Reactie op Kellykoehorst

Wij hebben een schommelstoel aangeschaft. Hier valt ze dan diep in slaap en ...
Klinkt heerlijk. We hebben een elektrische wipstoel, maar daar moet ze niks van weten. Ze slaapt überhaupt alleen maar in de draagzak bij mij, weigert al het andere. Wegleggen als ze slaapt is ook een kansloze missie, gelijk klaarwakker...

5 jaar geleden

Reactie op sahinfey

Zelfde hier, klein beetje venkelthee door flesvoeding doet nu wonderen😱 s ...
Heb ik ook idd over na zitten denken... Maar heel veel raden het ook af... hoe snel werkte het bij jullie?

5 jaar geleden

Reactie op Sorayav

Precies dit hadden wij ook.. Wij hebben dit gedaan.. Hero hypoallergeen vo ...
Wij waren ook al een week over op bronwater! Ik hoop echt zo dat de voeding snel gaat werken!

5 jaar geleden

Oh nee, wat heftig. Ons zoontje heeft ook last van krampjes, en wat bij hem goed werkt is de 5 S-methode van Karp. Niet dat daarmee ineens alles opgelost is, maar de krampjes lijken voor hem beter te verdragen als ik hem op die manier stevig met z'n buikje tegen me aan drukt, shhhst, speentje laat zuigen, zachtjes beweegt, etc. Inmiddels is hij deze houding zo gewend, dat hij er heel snel rustig van wordt. Hoop dat het jullie ook wat verlichting brengt. Heel veel succes!!!

5 jaar geleden

Reactie op Kellykoehorst

En een osteopaat doet ook wonderen!
Al geweest. Helaas geen verschil bij ons!

5 jaar geleden

Reactie op Wilkas

Wij waren ook al een week over op bronwater! Ik hoop echt zo dat de voeding ...
Toen wij met de hypoallergeen voeding begonnen en de difrax fles.. kregen we echt een ander kind.. het is officieel voeding voor vermindering van koemelk allergie maar het is niet (slecht) sinds wij dit zijn gaan doen hadden we na de 2e voeding een heel ander kind.. na de 1e voeding werd hij al rustiger.. a.s maandag gebruiken we het 2 weken & hij heeft savonds hooguit een half uur a uurtje dat jij onrustig is maar hij huilt niet overmatig of ontroostbaar vaak speentjes en even wiegen is voldoende

5 jaar geleden

Lukt het samen slapen in de draagdoek ook niet meer? Wat super rot voor je... bij ons komen de krampen ook weer meer terug. Wij geven geitenmelk, dit helpt wel heel goed! Krijg je nu pepti voorgeschreven door de HA of wat ga je geven?

5 jaar geleden

Reactie op Sorayav

Heb ik ook idd over na zitten denken... Maar heel veel raden het ook af... ...
Het is idd een beetje dubbel met venkelthee, sommige raden het af en sommige spreken er heel positief over🤔 Ons dochtertje van 8weken sliep wel gelijk langer door. Je mag niet teveel geven en niet langer dan een week.

5 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Lukt het samen slapen in de draagdoek ook niet meer? Wat super rot voor je. ...
Nee, zelfs draagdoek werkt vaak niet meer... HA nam mijn verhaal gelukkig heel serieus. Weekje Pepti proberen en anders verwijzing naar kinderarts voor verder onderzoek (oa op reflux)

5 jaar geleden

Aii heftig pff... onze man had niet extreme krampjes, maar de kipkep werkte wel fijn om de ergste door te komen. Hij werd er meteen rustig van.