36 Reacties

6 jaar geleden

Bij mijn bevalling was mijn partner erbij. Ik had een spontane thuisbevalling

6 jaar geleden

Hier in Rotterdam mag partner en mijn moeder. Dus beide gaan mee heb graag mijn moeder bij me. Want mijn vriend is zo bang voor ziekenhuizen

6 jaar geleden

Hier ook maar 1 ivm corona.. anders waren mijn moeder en vriend erbij.. Wij wonen bij onze ouders in (groot stuk ieder eigen deel) Dus hebben besloten omdat het ons eerste kindje is dat mijn vriend mee gaat.. mn ouders en zus wachten tot we thuis komen en in het ziekenhuis appe & videobellen we als het lukt & het moment er voor is! Mn moeder had ook liever dat mn vriend mee ging omdat het ons eerste kindje is.. en als we een 2e krijgen ze wel weer mee mag (gaan we vanuit) Verder vooral doen waar jullie je goed bij voelen❤

6 jaar geleden

Hier in Arnhem mag partner bij bevalling. Of iemand anders maar moet 1 zijn. Bezoek is 1persoon per 24uur, dus ja moet goed nadenken of je alleen je partner laat komen en je moeder thuis wacht tot jij met ontslag gaat

6 jaar geleden

Bij mij alleen partner. Moet er niet aan denken om mijn moeder erbij te hebben 🤷

6 jaar geleden

Hier mag 1 persoon bij de bevalling zijn. En dat is mijn man. We hebben wel nagedacht voor het Corona virus eventueel mijn schoonmoeder als backup te vragen maar dat kan en mag nu dus niet eens. Ergens ben ik wel blij dat er maar 1 persoon bij mag zijn (al snap ik zeker dat het niet voor iedereen geld hoor) maar mijn moeder had al gerekend dat ze er bij zou zijn.. Als ik ergens niet aan moet denken is dat het wel brrr.

6 jaar geleden

Partner! Is dit een serieuze vraag?

6 jaar geleden

Als ik moest kiezen, mijn partner natuurlijk! Is geboorte van zijn kind!!! Net zoveel een ouder als dat jij bent ook al pers jij m eruit😅 Gelukkig mogen er hier weer 2 personen mee dus mag mijn moeder mee 😊

VRIEND

6 jaar geleden

In eerste instantie zouden mijn partner, moeder, schoonmoeder en zus erbij zijn.....(in het geval van thuisbevalling)dit kan niet meer. Inmiddels mag er naast mijn partner nog 1 iemand bij de thuisbevalling zijn, maar we hebben besloten dat we het dan gewoon met z’n tweeën doen :) Als ik wil, en ik kan thuis bevallen, kan ik altijd nog 1 van de 3 erbij vragen..

6 jaar geleden

Bij mij mocht de partner alleen erbij zijn... die mocht ook de 2 nachten dat ik moest blijven blijven slapen in de kraamsuite heel fijn... met de keizersnede die onverwacht moest mocht hij ook gewoon mee.. wel werd gecheckt of hij nief ziek was verder hebben wij geen moment het gevoel gehad dat alles anders was door corona alleen dan dat er geen opa's en oma's mochten komen maar dat vonden wij heel eerlijk gezegd echt lekker.. even genieten met zijn 3tjes dat moment komt nooit meer terug... heel veel succes met de bevalling

6 jaar geleden

Partner sowieso! Kun je je echt voorstellen dat hij er niet bij is en je hem daarna moet bellen met de mededeling dat zijn kind is geboren? En dat hij misschien niet eens meteen langs kan komen omdat maar 1 bezoeker mag zijn? Het kan ook gewoon een best ingrijpende gebeurtenis zijn, en dan lijkt het me gek als je het niet samen kan delen/verwerken. Ik vind niet dat je het je partner aan kunt doen ook. Zelf moet ik er niet aan denken om iemand anders erbij te hebben.

6 jaar geleden

Reactie op MarinaV

Partner! Is dit een serieuze vraag?
Ik dacht ook al.... als je hier serieus over nadenkt kun je beter direct scheiden🤣🤣🤣

6 jaar geleden

Heel erg in blaricum waar ik ga bevallen mag er maar 1 persoon naast me zijn maar ik wil 2 😭🙈. Zijn er meer die in blaricum gaan bevallen of die al bevallen zijn? Meer info heeft?

6 jaar geleden

Ik ga thuis bevallen, in het begin van de crisis mocht alleen partner erbij zijn, maar sinds afgelopen week is dat versoepeld en mag mijn moeder er ook bij zijn. Dit was vanaf het begin van mijn zwangerschap mijn wens, dus ik ben super blij dat dit weer mag!

6 jaar geleden

Ik ben vandaag uitgerekend dus kan ook elk moment bevallen maar ik wil in het ziekenhuis in Groningen bevallen en in principe mag je daar 2 mensen er bij hebben dus ik kies er voor om mijn vriend en mijn moeder er bij te hebben😊

6 jaar geleden

Reactie op nazoo

Heel erg in blaricum waar ik ga bevallen mag er maar 1 persoon naast me zij ...
Vandaag 39.1 wk, morgen afspraak gynaecoloog over evt inleiding(in Blaricum), mits het aankomende week niet zelf geboren wordt. Nu wil ik zelf alleen m’n partner graag, maar het is hier inderdaad nog zo dat in het ZH maar 1 persoon bij de bevalling mag zijn, thuis echter 2. Dus weet niet of het medisch is dat je in het ZH moet of dat je graag zelf in het ZH wilt bevallen? In het geval van het laatste zou thuis bevallen toch een overweging waard zijn dan.

6 jaar geleden

Reactie op Melanie1995

Vandaag 39.1 wk, morgen afspraak gynaecoloog over evt inleiding(in Blaricum ...
Helaas moet het in het zk🙈🙏🏻

6 jaar geleden

Reactie op nazoo

Helaas moet het in het zk🙈🙏🏻
Ohh balen dan inderdaad... sterkte alvast!

6 jaar geleden

Reactie op Melanie1995

Ohh balen dan inderdaad... sterkte alvast!
Dankjewell jij ook🙏🏻

6 jaar geleden

Ik ben bevallen in het Antonius in Utrecht. En daar is nog steeds de regel dat er maar één persoon bij de bevalling mag zijn. Bezoek mag ook niet. Moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken om er naast mijn partner nog iemand anders bij te hebben.