9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gaat bij mij nu pas 8 uur jn bed als ik haar om 7 uur erin leg is ze rond half 8 8 uur aan het schreeuwen

3 jaar geleden

Heb je al slaaptraining geprobeerd?

3 jaar geleden

De rechter gebruiken we het meest. De beker met neus uitsparing van Difrax is ook fijn!

3 jaar geleden

Hier gaat die ook pas laat na bed 😴 zelfs tegen de 22.00uur ofzo. Snachts word die ook soms wakker voor zn tutje. Dus helaas geen tips maar herken het zeker

3 jaar geleden

Reactie op Rozannee

De rechter gebruiken we het meest. De beker met neus uitsparing van Difrax ...
Waar heb je die van nutrilon van ?

3 jaar geleden

Wij hebben exact het zelfde met onze dochter van bijna 9 maanden. Ik ben ook erg benieuwd naar tips!

3 jaar geleden

Hoe laat is hij wakker in de ochtend ? En is hij ook echt niet moe? Hebben jullie een slaapritueel? Zie je duidelijk aan hem wanneer hij moe wordt? Mijn dochter gaat bijvoorbeeld na 2 uur/ 2,5 uur aan haar oren wrijven. Als ik dit negeer en te lang wacht met op bed leggen gaat ze over haar slaap heen..

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Hoe laat is hij wakker in de ochtend ? En is hij ook echt niet moe? Hebben ...
Hij is rond 6:30 wakker, maakt niet uit hoe laat hij gaat slapen. Ritueel is nu slaapzak aan, tandenpoetsen, boekje lezen, liedje en een kus, zo’n 15 min. Hij heeft niet echt duidelijke slaap signalen zoals ogen wrijven. Hij speelt en gaat op een gegeven moment jengelen en wil dan niks meer.

3 jaar geleden

Rond maand 9 gebeurd er een slaapregressie. Moet je eens opzoeken. Ze gaan in die periodes achteruit met hun slaap terwijl het een bevordering is..