14 Reacties

5 jaar geleden

Ik doe altijd wasverzachter bij de babywas. Nog nooit ergens last van gehad.

5 jaar geleden

Nee hoor ik wist niet eens dat het niet mocht en gebruik al vanaf de geboorte robijn Zwitsal wasverzachter bij zijn was..

5 jaar geleden

Ik was altijd de babywas zoals onze andere was (wasmiddel + wasverzachter) 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Denk het niet. Ook ik doe altijd wasverzachter bij de was..volgens mij is het het belangrijkste dat het zo neutraal mogelijk wasmiddel is..

5 jaar geleden

Ik was altijd met wasverzachter

5 jaar geleden

Ik doe ook altijd wasverzachter erbij. Vind het zo zielig als ze van die krokante kleertjes heeft😂. Ze heeft er ook geen last van dus kan geen kwaad

5 jaar geleden

Reactie op Jbdkr

Ik doe ook altijd wasverzachter erbij. Vind het zo zielig als ze van die kr ...
Haha krokante was, geniaal 😅

5 jaar geleden

Ligt er aan of je baby er gevoelig voor is. Dat merk je vanzelf als hij jeuk of uitslag krijgt. Als je dat risico niet wil nemen zou ik de was nog een keer spoelen met een scheut azijn.

5 jaar geleden

Ik doe al sinds de geboorte wasmiddel & wasverzachter bij de baby was & was het samen met onze was en tot nu toe heeft die er geen last van gelukkig! En het ruikt heerlijk 😍

5 jaar geleden

Ik was al vanaf de geboorte de kleding van ons dochtertje gewoon met wasverzachter, heb wel altijd een sensitive variant ergens van of die van zwitsal.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik doe ook gewoon met wasverzachter idd.. wil ook geen krokante kleertjes 😄 gebruik robijn puur en zacht voor alle was. Is ook hypoallergeen, maar daar kwam ik later pas achter 😏

VRIEND

5 jaar geleden

Dankjewel voor de reacties allemaal ga het gwn aan kijken of die er tegen kan Ruik wel heerlijk

VRIEND

5 jaar geleden

Volgens mij kan het geen kwaad 😊 inderdaad .... tenzij hij er gevoelig voor is. Ik was zelf altijd de babykleding met Ariël sensitive en gebruik een scheutje azijn ipv wasverzachter. Goed voor de trommel en voor behoud van de kleuren. Azijn ruik je echt niet ! En je ruikt nog steeds de geur van het wasmiddel. Ik had de sensitive gekocht voor de eerste paar week. Misschien stap ik wel over naar gewone wasmiddel wanneer het op is. Volgens onze kraamhulp was het vooral ‘de fout’ van mensen om teveel wasmiddel te gebruiken per wasbeurt.

5 jaar geleden

Reactie op momofdjaivey

Ik doe al sinds de geboorte wasmiddel & wasverzachter bij de baby was & ...
Hier precies hetzelfde! Wij hebben zelf geen gevoelige huid en advies van de kraamhulp was om gewoon “normaal” te blijven wassen dus gewoon lekker met wasverzachter. Is gelukkig altijd goed gegaan!