11 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op laetvm
Nee, als je bewust stopt, dus de pil niet bent vergeten, dan ben je niet pe ...
Vriend van mij vertelde dat zijn vriendin zwanger is geraakt na 1x Onveilig sex. Nadat zij bewust waren gestopt met de pil. En noemde het een ongelukje. En totaal niet gepland. Die was bij mij tegen het verkeerde been. Ik ben zelf zwanger geraakt via iui. En vroeg mij af of ik er zo overdenk omdat ik niet vanzelf zwanger kan worden. Of dat de mensen die weI "natuurlijk" zwanger zijn geworden er ook zo over denken. Ik vind stoppen met de pil en dan onveilig sex hebben namelijk meer klinken als een geplande zwangerschap.
6 jaar geleden
Reactie op Jacy8813
Vriend van mij vertelde dat zijn vriendin zwanger is geraakt na 1x Onveilig ...
Helemaal mee eens... Zit in hetzelfde schuitje, zwanger door ICSI. Dus bij ons is het zeker geen ongelukje 馃ぃ
Vind het gek dat als je stopt met de pil en onveilig vrijt dan nog zegt dat het een ongelukje is. Hooguit dat het iets eerder is dan gepland...
6 jaar geleden
Lijkt me niet , je bent toch ook niet de pil vergeten maar bewust me gestopt??? ( ook niet heel slim om meteen daarna onveilig sex te hebben)
Ik ben zwanger, door alle anti conceptie, voor ons is het een verrassing, ik zou het ook geen ongelukje noemen, je bent gezegend als je zwanger mag worden....
6 jaar geleden
Ik ben 'per ongeluk' zwanger, nadat ik in april stopte met mijn pil. Ik stopte omdat ik gewicht bleef bijkomen, ondanks mijn gezonde levensstijl. Afvallen gebeurde niet, maar ik kreeg wel mijn libido terug en de pieken en dalen in mijn humeur verdwenen volledig. Wij hebben in die 4 maanden daarna in het heetst van de strijd 1 keer onveilig gevree毛n. Ja we wisten waar we mee bezig waren, maar van die ene keer zou het wel niet gebeuren, je hoort zo vaak het omgekeerde... Dus, nee. Onze zwangerschap was niet gepland, noch voorzien. Ik denk dat als mensen het aankondigen als ongelukje, het voor hen zeker zo zal zijn. Wie zijn wij om te oordelen? :-)
6 jaar geleden
Ik gebruikte geen pil. En mijn vriend en ik hebben het 1x onveilig gedaan in een hele "hete" nacht.
Deze zwangerschap was zeker niet gepland, maar al helemaal geen ongelukje.
We wisten beide wat het risico was en we moeten nu beide ons leven omgooien.
We zijn er beide erg blij mee en het voelt voor ons meer als "meant to be".
Ons Gelukje komt eind mei ter wereld.
6 jaar geleden
Reactie op Bollebuik
Ik ben 'per ongeluk' zwanger, nadat ik in april stopte met mijn pil. Ik sto ...
Ze vraagt toch hoe we hierover denken? Letterlijk?? Dan is het toch logisch dat er verschillende meningen terug komen?
Geen mening is fout.
Maar daarmee antwoorden we toch op haar vraag?