6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon van 26 maanden ook 😭 ! Rond half 6 al klaar wakker en in de nacht moeten wij hem meerdere malen in bed terug leggen

2 jaar geleden

Ja het is een fase.....hihi! Wij hebben m net gehad. Luna is onderweg naar 28 maanden. Als het de nachtrust kost, duurt het altijd te lang🤣🤣

2 jaar geleden

2 nachten? Hier al 8 nachten onderweg. Ik merk overdag dat onze dochter van 27 mnd ander gedrag vertoond en met het naar bed gaan is het drama! Mama moet in de buurt zijn (of m'n stem horen), en ze slaapt smiddags en savonds ook een stuk korter. IRIS, zijn jullie inmiddels weer in het oude ritme?

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Ja het is een fase.....hihi! Wij hebben m net gehad. Luna is onderweg naar ...
Nou indd! Dit duurt erg lang. Hoe lang duurde het bij jullie? 😅

2 jaar geleden

Reactie op Tammie

Nou indd! Dit duurt erg lang. Hoe lang duurde het bij jullie? 😅
Verder op in de topic heb ik op ieuw gereageerd hahahaha. Het is af en aan....nieuwe fase is de fase van huilen om geen idee en zo veel mogelijk publiek verzamelen bij een krijsserenade om....geen idee. En dan stopt het krijsen wanneer het publiek weer verder gaat met het leven🤪 Het is even wennen! Gelukkig maakt ze ook heel veel leuke grapjes en zegt ze ook love you toehoeoeoeoe......dan vergeet ik alle onplezierige momenten

2 jaar geleden

Reactie op Tammie

2 nachten? Hier al 8 nachten onderweg. Ik merk overdag dat onze dochter van ...
Jaa dat was dus precies ook zo hier!! Gelukkig heeft t maar een kleine week geduurd, was wel weer lang zat😂 misschien toch weer een soort van sprong oid? Of verlatingsangst… Hier gelukkig alles weer in het normale ritme. Nu alleen weer om alles strijd want mevrouw wil alles zelf doen 😂😂😂 achja het hoort bij de leeftijd.