20 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook.... zoo vermoeiend. Alles is een strijd aan het worden. Ons zoontje is 2 jaar en bijna 3 maanden. Ik hoop dat dit snel voorbij is.

2 jaar geleden

Jaaaaaa a heeel herkenbaar! Na 3 weken terror is ze nu in eeens weer poes lief... Snap er niks van maar ik klaag er nu niet over😅

2 jaar geleden

Hier ook eentje! Maar wat me wel Opgevallen is is dat hij ook opeens weer heel veel nieuwe woorden kan, anders lacht en mentaal echt gegroeid lijkt in echt een week tijd. Misschien maken ze toch nog een soort van sprongetjes wat gepaard gaat met vervelend puberaal gedrag 🤷🏼‍♀️🙈

2 jaar geleden

Hier vind ik het nog wel meevallen.....vooral als papa en mama samen thuis zijn is het voor elkaar krijgen van wat ze wil vol drama. Ik vind het eigenlijk wel grappig. Want als we voet bij stuk houden is de bui zo over. En ik gebruik een wekker voor bedtijd....werkt ook fantastisch. Ze is dol op ijsjes en had op een onoplettend moment een waterijsje uit de vriezer gepakt en zat die buiten uit het zicht open te knagen om op te eten🙈......wat een vindingrijkheid!

2 jaar geleden

Haha goed om te lezen dat het herkenbaar is. En zeker is het ergens ook behoorlijk lachwekkend… merk inderdaad dat als we samen thuis zijn (vriend en ik), dat haar gedrag dan erger is

2 jaar geleden

Ohhh heeeeel herkenbaar. Wij zitten monteel precies in dezelfde fase!! En ik ben zelf 12 weken zwanger en heel misselijk. Deze fase is slopend. Als vind ik het ook leuk om te zien hoe sterk haar eigen wil is🤣.

2 jaar geleden

Ja hoor hier ook een pittige dame. Grenzen verleggen, geen nee accepteren. Vermoeiende dagen idd opvang ook nog dicht daardoor helemaal vermoeiend hahaha.

2 jaar geleden

Reactie op BBTV

Jaaaaaa a heeel herkenbaar! Na 3 weken terror is ze nu in eeens weer poes l ...
Het poes lief was van korte duur. Terror is terug en erger dan wat het geweest is🙄

2 jaar geleden

Reactie op BBTV

Het poes lief was van korte duur. Terror is terug en erger dan wat het gewe ...
OMG… en wilde net zeggen dat het hier weer rustiger is en ze weer vrolijk doet😅

2 jaar geleden

Reactie op myl

OMG… en wilde net zeggen dat het hier weer rustiger is en ze weer vrolijk d ...
Hahaha hopen dat er wat adempauze tussen zitten voor ons dan😲😆

2 jaar geleden

Poaahhh, hier is er ook 1 ‘on-fire’ 🔥.. vind het wel lastig hoor, met nog een kleine van ruim 9 weken.. Hoe straffen/belonen jullie als jullie ‘puber’ niet wil opruimen of met spullen gooit bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Reactie op vmschr

Poaahhh, hier is er ook 1 ‘on-fire’ 🔥.. vind het wel lastig hoor, met nog ...
Wij belonen door iets goeds heel erg te prijzen. Bij minder gewenst gedrag geven we aan wat ze wel kan doen ipv het geen we minder leuk vinden. Bladeren van de planten trekken is zo iets.....dan zeg ik dat de plant pijn heeft en dat ze beter kan aaien. Net als met de huisdieren...die vinden het ook fijner om geaaid te worden dan geslagen. En na een paar keer samen doen, pakt ze dat goed op. En met humor los ik ook veel op. Een enkele keer als ik heel moe ben verhef ik mn stem en dat weet ze inmiddels dat de grens is bereikt.

2 jaar geleden

Merken jullie dan ook dat slapen erg lastig is? Als ze in bed gelegd wordt, gaat ze direct huilen. Snachts wakker worden, kortere slaapjes. Ik hoor graag hoe dat bij jullie is..

2 jaar geleden

Reactie op Tammie

Merken jullie dan ook dat slapen erg lastig is? Als ze in bed gelegd wordt, ...
Ja beetje. Met name tijd reken met het naar bed gaan. Mama kusje. Mama drinken Mama kroelen. Ze slaapt ook de ene keer meer onrustiger dan de andere keer.

2 jaar geleden

Reactie op Tammie

Merken jullie dan ook dat slapen erg lastig is? Als ze in bed gelegd wordt, ...
Merk vooral dat het lang duurt (1 tot 1,5 uur) voordat ze in slaap valt en dat ze sochtens chagerijnig opstaat omdat ze dan eigenlijk te kort geslapen heeft voor haar doen

2 jaar geleden

Hoelang heeft deze periode bij jullie geduurd? 😅☺️

2 jaar geleden

Reactie op Tammie

Hoelang heeft deze periode bij jullie geduurd? 😅☺️
Hahaha nou het gaat af en aan en elke keer met een paar weekjes bij ons. Dan denken we....oooh lekker rustig....en dan komen ineens de random huilbuien en over de grond rollen omdat ze denkt dat ze anders niet krijgt wat ze hebben wil....

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Hahaha nou het gaat af en aan en elke keer met een paar weekjes bij ons. Da ...
Jaaa precies dit haha

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Hahaha nou het gaat af en aan en elke keer met een paar weekjes bij ons. Da ...
Hier ook. Over het algemeen gaat het goed (…🤞🏼…) maar ze kan ineens uit het niks een driftbui krijgen. Als het dan gebeurt is het wanneer zij iets in haar hoofd heeft gehaald wat ze perse wil, wat dan ff niet kan. Eindeloos rondjes rennen om de auto (dat is een keer klaar…). Allerlei strategieën uit de kast halen om haar bijv ín de auto te krijgen (ipv rondjes rennen) wat eindigt in een hysterisch kind die ik probeer vast te zetten in de autostoel.. 🙄 lekkere scène ook dan 😅

2 jaar geleden

Reactie op myl

Hier ook. Over het algemeen gaat het goed (…🤞🏼…) maar ze kan ineens uit h ...
Hahahahahaa ja klinkt bekend! Of heel aangezet blijven huilen/gillen om zoveel mogrlijk publiek te trekken🤪