21 Reacties
5 jaar geleden
Jaaaa, ik ook! Alsof ze heel stijf zijn en ik ze de hele dag moet strekken en zo. Vooral mijn enkels, voeten en knieën. Ik heb er nog niets mee gedaan maar heb het inderdaad sinds de bevalling ongeveer
5 jaar geleden
Heb ik ook! Mijn coach met sporten vertelde dat dit komt doordat het hormoon relaxine uit je lichaam verdwijnt als je bevallen bent of geen borstvoeding meer geeft. Mij helpt het om goed te blijven bewegen en elke dag te stretchen. Misschien kan een fysio je verder helpen?
5 jaar geleden
Ik heb er ook heel erg last van! Pijnlijke voeten en knieën, trekt naar me rug. Echt een oude oma.. Naar de fysio gegaan en blijkt mijn si gewricht te zijn. Bevallen op 29 mei. Miss ook een idee om langs de fysio te gaan.
5 jaar geleden
Ik heb/had precies hetzelfde, ben naar de fysio gegaan en hij vertelde dat dit vaak voorkomt bij vrouwen die bevallen zijn. Helemaal niet gek en heel goed te behandelen door de fysio. Ik ben ook een aantal keer wezen zwemmen, baantjes een half uurtje, dit heeft ook heel erg geholpen. Alleen die voeten zijn nog niet beter geworden.. succes! Hopelijk gaat het snel betet
5 jaar geleden
Ik zou zeker even langs een fysio gaan. Je mag ook al weer sporten dus dat zou ik ook zeker gaan doen.
5 jaar geleden
Hier ook. Ik kan soms in de ochtend bijna de trap niet af van de pijn in mijn enkels. Ik ga 2 september naar de fysiotherapeut voor mijn diastase, hopelijk weet die meer
5 jaar geleden
Voeten/enkele herken ik niet. Maar wel extreem veel pijn in mijn rug. Vooral smorgens met opstaan. Pijnlijk en stijf. Vrijdag moet mijn zoontje weer naar de chiropracter en dan kijkt ze mij ook meteen na. Ik kom daar denk ik al 7 jaar voor mijn rug. Dus rugklachten waren er wel al
5 jaar geleden
5 jaar geleden
Wat je altijd kan doen is bloedprikken bij de dokter.
Om te kijken met je schildklier.
5 jaar geleden
Ja same here. Vooral sochtends na het slapen of overdag na een tijd gezeten te hebben, zere voeten In gewrichten en had het ook in mn handen maar dat gaat nu iets beter. Vroeg me ook af of dit door t ontzwangeren kon komen