33 Reacties

3 jaar geleden

Bijna dagelijks een dun laagje op haar boterham vanaf 6 maanden. Ze vindt het heerlijk, eigenlijk meteen al. Beetje wennen aan de plakkerige textuur in het begin. We gebruiken trouwens diverse merken, als het maar 100% pure pindakaas is zonder stukjes. Geen toevoegingen verder van suiker of wat dan ook.

3 jaar geleden

Wij hebben het opbouwschema gebruikt die hieronder ook ergens staat. M'n zoontje heeft eczeem en daardoor verhoogde kans op allergie, vandaar een voorzichtige benadering. Inmiddels eet hij elke week pindakaas, hazelnoot en amandelpasta. Allemaal 100% noten. Cashewnoot wil ik binnenkort introduceren. We doen het trouwens allemaal door zn hapjes heen, omdat meneer echt geen brood wil eten. Mango met amandel is favoriet!

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Dat deed ik ook, toen las ik later maar een half ei per week hihi.
Als je het geïntroduceerd hebt is het minimaal een half ei, meer mag ook hoor!

3 jaar geleden

Op brood met boter 😊

3 jaar geleden

Hoi moeder.. Ik ben net geweest van CB.. Zeggen ze geven een pinda met broodje.. Als mag weet het .. Van welke pinda moeders gebruiken voor pindakaas? Kunt even moeder foto maken gráág 🙏🌺

3 jaar geleden

Beetje water pindakaas en banaan gemixt Zo deden wij dat in t begin

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Hoi moeder.. Ik ben net geweest van CB.. Zeggen ze geven een pinda met broo ...
Wij hebben deze van de Albert Heijn

3 jaar geleden

Hier deze week met 8 maanden op een broodje gedaan viir het eerst. Ze vond het heerlijk

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij hebben deze van de Albert Heijn
Ik heb deze net bij AH gekocht..

3 jaar geleden

Zodra ons zoontje brood kon eten, hebben wij het gelijk op zijn brood gesmeerd en gegeven. Hij vind het heerlijk

3 jaar geleden

Wij ook via een boterham. Merkte wel dat ze het moeilijker konde inslikken omdat het nogal plakt 🤣 maar ze vonden het wel lekker

3 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Ik heb deze net bij AH gekocht..
Bij AH hebben ze bij de baby afdeling pindakaas , daar heb ik de onze ook gehaald

3 jaar geleden

Hier gewoon Calvé pindakaas. Heel dun besmeerd met roomboter op een volkoren boterham. Mijn dochter vindt het héérlijk!