13 Reacties

3 jaar geleden

Haha hier ook!! Gelukkig allang geen plukken meer die uitvallen maar nu rare piekharen aan alle kanten😂

3 jaar geleden

Hier ook ja, lijk bijna een mini pony te hebben haha, mijn haar krult wat van nature, en krult dan natuurlijk weer naar voren haha

3 jaar geleden

Hahaha ja same here..

3 jaar geleden

Haha heel erg herkenbaar, ik heb ook vreselijk veel baby haar 😂

3 jaar geleden

Haha ja zeer herkenbaar! Gelukkig zijn de inhammen hierdoor wel weer opgevuld. Ik was echt bang dat het zo zou blijven!

3 jaar geleden

Bij zoommeetings ziet dat pluishaar bij de haargrens er ook zo belachelijk uit 🙈

3 jaar geleden

Reactie op ZwangereV

Haha ja zeer herkenbaar! Gelukkig zijn de inhammen hierdoor wel weer opgevu ...
Gelukkig hier ook inderdaad 👍😄😊

3 jaar geleden

Haha oooh dat verklaard waarom ik de laatste tijd zoveel last heb van een "kroontje", zoals mijn man dat dan noemt.. 😂

3 jaar geleden

Same! 🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Oh joh soort punker maar hé we zijn moeder 💪🏼

3 jaar geleden

Ja pfff en heel mn haarstructuur lijkt veranderd! Die knopen man man man... wat een ellende. Trek er iedere dag hele bossen uit omdat ik niet geduldig genoeg ben om alles eruit te kammen. Zulke klitten heb ik nog nooit gehad

3 jaar geleden

Haar begint inderdaad weer terug te groeien, maar het is nu echt heel snel vettig en droger aan de punten dus veel klitten. Pfff, wat veranderd er toch veel aan je lichaam, echt opvallend

3 jaar geleden

Ik heb gewoon een mini ponny net of mijn dochter de schaar in mijn haar gezet heeft😅