11 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook

VRIEND

3 jaar geleden

Ze eet nog soms potjes, op dagen dat we wat later zijn of iets eten wat niet voor haar is zoals frietjes ofzo. Maar meestal eet ze met de pot mee. Maar potjes zijn ook prima als dat is wat voor jullie uitkomt :).

3 jaar geleden

Wij doen 50/50 als wij iets eten wat niet kind proof is.. dan een potje en anders met ons mee eten! Onze zoon lust ook wel alles!

3 jaar geleden

Als we ergens anders eten krijgt ze een potje.....of heul laat zijn....dus alleen uit gemakzucht馃檲

3 jaar geleden

Hier ook hoor. Ik red het gewoon niet altijd om het eten om half 6 klaar te hebben en voorraad in de diepvries is niet groot/divers genoeg. En idd als je ergens anders bent is het gewoon makkelijk

VRIEND

3 jaar geleden

Als hij met ons mee kan eten doen we dat wel, maar vaak kan het ook niet goed dus dan idd een potje..

3 jaar geleden

Nog nooit een potje gekocht of gegeven

3 jaar geleden

Hier niet maar dat is omdat hij het niet wil馃槕. Soms was het wel eens makkelijk geweest. Hij wil altijd alles zelf pakken met zijn handen of soms aan de vork prikken en dat werkt helaas niet met een potje...

3 jaar geleden

Reactie op Emwn

Nog nooit een potje gekocht of gegeven
Hier inderdaad ook nog nooit een potje gekocht of gegeven. Ik vind die potjes zelf echt niet te eten. Je proeft eigenlijk helemaal niet wat er in zit. Ik zou het zelf nooit eten dus dan geef ik het ook niet aan ons meisje. Die krijgt gewoon lekker alles vers en gezond. Kleine moeite ook altijd vind ik. Nog nooit gehad dat t niet lukte of iets dergelijks. Ik moet toch ook voor onszelf koken dus dan kan ik net zo goed voor haar ook meekoken. Ik maar dan vaak voor 2 dagen. Dat dan weer wel.

3 jaar geleden

50/50 hier

3 jaar geleden

Hier beetje half om half. Als we iets eten wat we zelf nog niet geschikt vinden voor haar krijgt ze een potje.