32 Reacties

6 jaar geleden

Ik precies dezelfde test gedaan zaterdag en had ook een licht streepje. Maandag clear blue gedaan en had 1-2 weken zwanger. Dus je bent zeker weten zwanger

6 jaar geleden

Reactie op kells_boysmom

Ik precies dezelfde test gedaan zaterdag en had ook een licht streepje. Maa ...
Hierbij de foto

6 jaar geleden

Heb je elke keer getest met die?

6 jaar geleden

Ik heb altijd geleerd Een streep is een streep! Mijn test zag er zo uit met 3 weken Nu met 4 weken is de 2de streep echt zichtbaar Dus ligt gwn aan hoe sterk de hcp is denkik..

6 jaar geleden

Ja hoor is overduidelijk positief!!

6 jaar geleden

Ik had eerst ook een lichte streep. Toen inderdaad ook die van Clearblue gedaan omdat ik die meer vertrouw. En jawel: zwanger. Ik was wel pas 2 dagen overtijd en daarom denk ik nog maar een licht streepje.

6 jaar geleden

Reactie op MPeters

Ik had eerst ook een lichte streep. Toen inderdaad ook die van Clearblue ge ...
Ik vandaag mijn nod maar testen dus zaterdag al positief. 26e Mn eerste echo is ons tweede kindje maar vindt zo spannend pff

6 jaar geleden

O wacht, dat met de controlestreep weet ik niet. Maar ik durf sowieso nooit uit te gaan van 茅茅n test en deed er altijd 2.

6 jaar geleden

Reactie op kells_boysmom

Ik vandaag mijn nod maar testen dus zaterdag al positief. 26e Mn eerste ech ...
Wij de 30e pas.. duuuurt zo lang h猫!!

6 jaar geleden

Ik las je bericht ook fout, maar ik zou in de ochtend een nieuwe test doen

6 jaar geleden

Oo by my is die super donker

6 jaar geleden

Reactie op Kirsten2007

Wij de 30e pas.. duuuurt zo lang h猫!!
Jaaa krijg eerder omdat ik anders zo stress wil gewoon een hartje zien. Ben meer gestresst erom dan met de eerste. Doe liefst elke dag een test 馃槀

6 jaar geleden

Pfff fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Heb begin van de week getest met huismerk Kruidvat en daar wel duidelijk twee strepen. Weet een van jullie waar de controlestreep op test? Kan niet hcg zijn, deze is immers zichtbaar ook al ben je niet zwanger.

6 jaar geleden

Reactie op kells_boysmom

Jaaa krijg eerder omdat ik anders zo stress wil gewoon een hartje zien. Ben ...
Ik test morgen nog een keer, dan is mn NOD. Vanmorgen was mn test zo;

6 jaar geleden

Reactie op MPeters

O wacht, dat met de controlestreep weet ik niet. Maar ik durf sowieso nooit ...
Ik liefst ook twee, maar heb nu niet meer eentje liggen 馃槵 morgen maar gelijk naar de Kruidvat!

6 jaar geleden

Vanmorgen getest, ver voor nod 馃檲 maar voelde me zo zwanger, een streep is een streep is mij altijd verteld

6 jaar geleden

Reactie op Roof20

Vanmorgen getest, ver voor nod 馃檲 maar voelde me zo zwanger, een streep is ...
Hoever voor NOD ben je?

6 jaar geleden

Waarschijnlijk heb je te weinig urine gebruikt voor de test, maar maak je blijkbaar wel veel HCG aan. Dus helaas geen alcohol voor jou, je bent gewoon echt zwanger. Mocht je toch nog een keer willen testen dan zou ik die van clearblue willen aanraden. De digitale versie. Je hebt er ook eentje met wekenindicator. Maak er een foto van met het eindresultaat leuk voor in een fotoboek straks ;)

6 jaar geleden

Reactie op Kirsten2007

Ik test morgen nog een keer, dan is mn NOD. Vanmorgen was mn test zo;
Dit was mijn test vandaag met avond urine. En is vandaag mijn nod

6 jaar geleden

Reactie op Roof20

Vanmorgen getest, ver voor nod 馃檲 maar voelde me zo zwanger, een streep is ...
Yes , had ik ook 4dagen voor nod. 馃榿