5 Reacties

6 jaar geleden

Ik had net exact hetzelfde rechts van mijn navel. Ook tweede zwangerschap maar iets verder 13+3 Herkenning van beweging was er maar zo hoog komt de baby nog niet is ook mijn gedachten.

6 jaar geleden

Ik nu 12 weken en 3 dagen en hier precies het zelfde. Ik ben er nog steeds niet uit wat het is.. het voelt heel apart aan. Alsof je in een bootje zit en over een kleine golf heen gaat. Zoveel het van binnen.

6 jaar geleden

Ja herkenbaar ben nu 13 weken en heb dit ook al een tijdje

6 jaar geleden

Wat grappig dat dit wel herkenbaar is. Misschien toch darmen? Even afwachten. Hoop trouwens snel de baby te kunnen voelen, voelde de eerste toen al voor 15 weken dus wie weet.

6 jaar geleden

Ik heb altijd problemen met mn darmen gehad en was het indd voornamelijk links, stel het is je darmen dan helpt t met een vuist met de klok mee draaien over je hele buik waardoor het doorgedrukt wordt.. Is niet fijn maar het werkt wel. En uiteraard heel veel water. Die bewegingen kunnen wel echt t rommelen zijn namelijk. Maar als je twijfelt of het de baby is gewoon navragen. Ik vond het namelijk voorheen ook erg lijken op iets dat bij mn baarmoeder zat.