2 Reacties

3 jaar geleden

Liever geef je eerst melkvoeding en binnen 1 uur vast voedsel. Dan heeft ze haar voedingsstoffen in ieder geval binnen. Kan je kindje goed stevig en rechtop zitten in haar stoel? En zich afzetten met haar voeten? Dat is ook om veiligheidsredenen. Bied je de stukken vuistgrootte aan? Sommige dingen gaan beter dan andere. Gewoon van alles uitproberen, en als iets niet lukt of minder goed, dan probeer je het over een tijdje weer. Kokhalzen is normaal, dat beschermd haar juist tegen verslikken. Ik ben zelf heel erg blij met het boek eten voor de kleintjes, heel informatief!

3 jaar geleden

Ik heb tussen al de voedingen 2 uur er tussen. 07:30 pap waar flesvoeding door heen zit, 09:30 fruithapje, 11:30 1 broodje daarna fles van 200ml, 14:30/15:30 tussendoortje met thee of water, 17:30 groentenhapje 19:00/19:30 laatste fles. Mijn zoontje kokhalst ook, maar zit daarna met zijn mond wijd open dat die weer een hapje wilt. ene kind pakt het sneller op als de andere, bij ons ging alles goed en nu eet niet meer alles op is ook moe omdat die niet wilt slapen. Het verschilt echt bij iedereen.