28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Slaapt ze snachts goed? Want om half 5 nog een dutje is vrij laat. Wat je k ...
Nou heb haar gisteren dus om 19:00 op bed gelegd en haar fles om half 7 gegeven. Mevrouw was om 06:00 wakker 🙈 dus of dat de beste verandering is weet ik niet haha

3 jaar geleden

Hier vind ik totaal geen ritme met 2 baby’s .. een ramp soms! Het enige ritme dat ik weet is dat ze om 19u moe zijn en naar bed gaan en om 22u-23u hun laatste flesje krijgen . En dan is het afwachten of ze doorslapen of niet. Soms begint ons ventje plots om 3u snachts te huilen en dan is hij wakker, de andere dag is het 5u dat ons meisje wakker is.. als ik jullie ritme dan zie ben ik wel jaloers hoor! Want hier hebben ze nog nooit van 19u tot 8u geslapen😬

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Hier vind ik totaal geen ritme met 2 baby’s .. een ramp soms! Het enige rit ...
Oh ja! Dat lijkt mij sowieso heel pittig 2 😉 ook wel iets moois voor over een paar maandjes denk ik. Dan kunnen ze elkaar lekker vermaken. Ja gelukkig slaapt de kleine meid al behoorlijk lang goed door! Dus dat is ook super fijn. Maar het blijft gewoon een rommeltje qua ritme. Ik denk ook maar zo soms, kijk naar haar en dan merk je wel waar ze behoefte aan heeft. Vanavond gaat ze gewoon weer ietsjes later naar bed 😊 want 6 uur is te vroeg 😉

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Oh ja! Dat lijkt mij sowieso heel pittig 2 😉 ook wel iets moois voor over ...
Maar wij geven ze patatjes om 17.30. En dan fles om 23u. Zou het helpen om ze 17.30 patatjes te geven en om 19u nog een fles? Blijkbaar doen veel mensen dit? Maar ik dacht dat het dan te veel zou zijn voor hun ..

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Maar wij geven ze patatjes om 17.30. En dan fles om 23u. Zou het helpen om ...
Ja dat zou ik zeker proberen. Maar misschien moet je het dan een beetje afbouwen qua tijd. Dus eerst om half 11, dan om 10 uur en dan om half 10. En zo terug. Moet je ze steeds wakker maken voor de fles van 23:00? Wij geven die nu namelijk al 3 maanden zeker niet meer, en dat is zoooo fijn

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Ja dat zou ik zeker proberen. Maar misschien moet je het dan een beetje afb ...
Ja ik maak ze wakker , soms komen ze om 22u zelf wel, maar meestal maak ik ze wakker, omdat als ik dat niet deed, en ik lag net in bed dan begonnen ze natuurlijk net. Dus is 24u ofzo.. maar ik ga ze nu eens om 19u flesje geven en eens kijken Hoelaat ze dan nog eens vragen. 😊 natuurlijk zijn het er 2 dus 2 heel verschillende qua eten. Maar meestal sta ik 10x op voor het ventje en 6x voor het meisje. Dus elk uur bijna.. en met 4kinderen in huis heb ik wel energie nodig 🤣

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Ja ik maak ze wakker , soms komen ze om 22u zelf wel, maar meestal maak ik ...
Oh jeetje! Heftig met 4 kids in huis lijkt mij. 😅 ja ik kreeg eigenlijk te horen “waarom doe je die laatste voeding nog als je haar wakker moet maken?” Ben toen gestopt en dat ging eigenlijk meteen helemaal goed! Hopelijk lukt dat bij jullie ook 😊

3 jaar geleden

Reactie op MamavanCéline

Oh jeetje! Heftig met 4 kids in huis lijkt mij. 😅 ja ik kreeg eigenlijk te ...
Ja ging het gistere dus eens proberen. 17.30 patatjes , 19u flesje. Natuurlijk 23.30 begonnen ze allebei 🤣 dan heb ik liever dat ik ze nog moet wakker maken als ik mijn bedje in ga tot ik zie dat ze het echt niet meer nodig heb. Want natuurlijk om 7.15 staan de 2 andere op voor school, maar met 3uur slapen per nacht loop je er ook nie fris meer bij🤣