13 Reacties

3 jaar geleden

Even laten checken op oorontsteking. Kindjes willen dan ook niet liggen van de pijn.

3 jaar geleden

Herkenbaar denk dat het bij een sprong hoort .. hier met inslapen snavhts ineens drama en ook in de nacht ontroostbaar ineens..

3 jaar geleden

Ja zeker even laten checken op oorontsteking. Vooral ook omdat hij koorts erbij heeft. Bij ons was dat de reden dat hij zo vaak bleef hij huilen bij het neerleggen en dus zaten we soms met hem tot 2 a 3 uur in de nacht😣🤨. Wissel je het af met je vriend? Want zo konden wij het volhouden en dus als we voelde boos te worden, het direct aan te geven zodat de ander het over kon nemen.

3 jaar geleden

Bij ons was het met doorkomende kiezen en hoektanden koorts en veel huilen. Ik gaf dan dentinox en paracetamol. Maar is goed om idd langs de huisarts te gaan.

3 jaar geleden

Alsof ik het verhaal over mijn zoontje lees. Ik denk zelf aan combi van kiezen en verlatingsangst. Als we ook alleen maar al denken hem in zijn bedje te leggen begint hij al te huilen..

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Even laten checken op oorontsteking. Kindjes willen dan ook niet liggen va ...
Maar in de avond en overdag is het geen probleem. Begint echt s nachts…

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Ja zeker even laten checken op oorontsteking. Vooral ook omdat hij koorts e ...
Vanmorgen had hij gelukkig geen koorts meer, s avonds na zijn fles valt hij gewoon in slaap en overdag slaapt hij ook prima. Denk ook dat hij er een spelletje van maakt, want als we naar hem toe gaan, gaat hij lachen en brabbelen 😅 jaa we wisselen beetje af, maar hij huilt zo hard dat de ander niet kan slapen haha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Maar in de avond en overdag is het geen probleem. Begint echt s nachts…
Ons meisje heeft van november tot en met juli elke 3 weken een terugkerende oorontsteking gehad. Overdag gaat het bij ons dan ook prima inderdaad maar in de nachten een ramp. Ik hoop van harte dat het een fase is, sprongetje, en dat je er dadelijk snel weer rustige nachten van kan maken.

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Ons meisje heeft van november tot en met juli elke 3 weken een terugkerende ...
Dat hoop ik ook! ik kijk het even. Koorts is gelukkig gezakt. Merk wel dat hij erg kwijlt etc. Dus hoop dat het tandjes of iets is 😊

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Maar in de avond en overdag is het geen probleem. Begint echt s nachts…
Pff i feel you. Van 22.30 tot 2.00 alles geprobeerd. Daarna opgegeven deuren dicht kussen op mn hoofd ik trok het even niet meer. Uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen. Zelf nog 4 uurtjes kunnen slapen, en nu zijn we weer vriendinnetjes. Hopelijk een fase...

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Pff i feel you. Van 22.30 tot 2.00 alles geprobeerd. Daarna opgegeven deure ...
Jaa wij zijn ook weer vriendjes de volgende ochtend haha. Bij ons is het rond 01:00 tot 04:00. Ik kon ook echt janken gewoon 😔😩

3 jaar geleden

Reactie op ElinexY

Ons meisje heeft van november tot en met juli elke 3 weken een terugkerende ...
Jeetje heftig zeg. Heel herkenbaar na 5 dubbele oorontstekingen waren wij echt op. Sinds 2 weken heeft hij buisjes en zien we dat hij wel echt anders is.

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Pff i feel you. Van 22.30 tot 2.00 alles geprobeerd. Daarna opgegeven deure ...
Jaa soms kun je niet anders. Hier was het ook vaak combi van verlatingsangst, gewoon willen spelen en ziekjes zijn. Uiteindelijk waren we het een tijd geleden rond 3 uur gewoon zat en hebben we hem ook laten huilen. Heel soms heeft hij dit nog en dat laten we hem 5 a 10 min huilen en dan gaan we troosten, maar meestal valt hij dan wel al in slaap.