9 Reacties

3 jaar geleden

Geen oplossing, behalve soms even laten huilen en kijken of hij nog zelf in slaap valt... wij hebben dit al bijna 11 maanden😁😁😁

3 jaar geleden

Reactie op melissxo

Geen oplossing, behalve soms even laten huilen en kijken of hij nog zelf in ...
Oh vreselijk... ja vorige keer hebben we hem echt 20 minuten laten huilen en toen ging hij ervan kotsen! Dus dat proberen we nu niet meer te doen..

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Oh vreselijk... ja vorige keer hebben we hem echt 20 minuten laten huilen e ...
Oh dat snap ik ja! Ik doe het ook niet vaak en niet lang hoor, maar paar minuutjes soms als ik echt te moe ben. Meestal ga ik erheen, speen terug, of even op de arm rustig worden en zo maar door en heeel soms een flesje als ze echt niet rustig word. Verder heb ik helaas geen tips, want ja we zitten er al zo lang in, ik ben er aan gewend haha

3 jaar geleden

Reactie op melissxo

Oh dat snap ik ja! Ik doe het ook niet vaak en niet lang hoor, maar paar mi ...
Nou respect hoor! Hij doet het nu dik een maand en ben echt gesloopt.. soms als ik hem optil valt ie meteen op mn schouder in slaap maar wanneer ik hem terug leg gaat hij accuut weer huilen 😱

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Nou respect hoor! Hij doet het nu dik een maand en ben echt gesloopt.. soms ...
Jep dat is hier ook! Soms heeft ze een boertje vastzitten maar dat is zelden... en ik leg haar zo vaak terug als nodig is 🤣 bij ons in bed wil ik echt niet meer want zij gaat er aan wennen en ik ook.. dan denk ik te makkelijk kom maar bij ons en slaapt ze elke dag in ons bed😁

3 jaar geleden

Reactie op melissxo

Jep dat is hier ook! Soms heeft ze een boertje vastzitten maar dat is zelde ...
Ja hier echt hetzelfde. Maar wij liggen op een randje en meneer ligt prinsheerlijk dwars door het bed 😂

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Ja hier echt hetzelfde. Maar wij liggen op een randje en meneer ligt prinsh ...
Ja hier ook 😂😂

3 jaar geleden

Ja zelfde hier. Ze heeft het altijd al gehad de ene week erger dan de andere. Wij gebruiken ook een sound machine (white noise) dat helpt ook wel, dan word ze savonds een stuk minder wakker. En ja soms gewoon even laten huilen of speen weer terug.. meer valt er helaas niet te doen

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb ook geen tips (behalve kindje in bed nemen om zelf iets minder gesloopt te zijn en als je borstvoeding geeft de borst geven als troost maar dat zijn pedagogisch gezien misschien niet de beste tips ;) ), maar ik volg even want wij hebben hier sinds een ruime week ook last van... grote respect voor moeders die dit al maanden hebben!