9 Reacties

2 jaar geleden

Misschien gewoon even langs een winkel? Zeker met 'ingewikkelde' voetjes. Scheelt ook pakketjes :-) Ons zoontje heeft brede voeten en een ook wel hoge wreef en we hebben recent shoesme sandalen en schoenen gekocht. De eerste paar die ik aanwees werden wel meteen afgeraden - te smal. Hij heeft al wel in maat 25 misschien dat dat scheelt.

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook brede voeten. Bij ons werken teva sandalen goed omdat die bandjes allemaal in te stellen zijn met klittenband :)

2 jaar geleden

Kipling sandalen

2 jaar geleden

Misschien bij Shoesme !

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! de meeste van deze tips heb ik al geprobeerd. Ik snap ook niet waarom hij dan toch niets past. Misschien omdat hij nog een klein maatje heeft. Toch maar eens naar de winkel gaan dan misschien, alleen de kinder winkel waar ik meestal kom hebben ze shoesme enzo en die had ik al geprobeerd

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een hoge wreef en bij hem zitten de sandalen van HushPuppies het beste

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft brede voeten en een hoge wreef. Teva sandalen passen haar wel goed. Ze vallen overigens ruim. Ze zit normaal in 22/23, maar heeft de sandalen in maat 21. Je zou ook eens bij barefoot schoenen merken kunnen kijken. Bijvoorbeeld Tikki of Zeazoo.

2 jaar geleden

Bedankt voor de tip! 馃榾

2 jaar geleden

Ik zou ook sandaaltjes met klittenband doen, teva of reef hebben wel leuke/stoere sandaaltjes..