18 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 6 mei en had dit ook. Oftwewel sprong 10 genaamd haha.

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 6 mei heeft dit ook en precies zoals je beschrijft sinds 2 weken en dezelfde manier. Ik dacht eerst kiesjes maar denk ook de sprong...

3 jaar geleden

Reactie op Radje

Mijn zoontje van 6 mei heeft dit ook en precies zoals je beschrijft sinds 2 ...
Wat leuk onze zoontjes hebben dezelfde leeftijd

3 jaar geleden

Reactie op kells_boysmom

Wat leuk onze zoontjes hebben dezelfde leeftijd
Ja superleuk dat dacht ik ook...6 mei om 8.50 geboren ...superleuk actief ventje hier. Hoop by jullie ook alles goed 😘

3 jaar geleden

Reactie op Radje

Ja superleuk dat dacht ik ook...6 mei om 8.50 geboren ...superleuk actief v ...
Hier 02:40. Ja hier een druk eigenwijs mannetje. En hij wordt grote broer Ook weer in mei dus is deze de middelste

3 jaar geleden

Mijn zoon van 14mei2020 heeft de laatste weken ook af en aan problemen met slapen! Zowel overdag als snachts. We zijn ook aan het proberen met maar 1 slaapje overdag. Dat is ook nogal een uitdaging 😅

3 jaar geleden

Hier hetzelfde ze heeft wel ook echt last van haar tandjes maar een sprong zou ook goed kunnen 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Stephaniie

Mijn zoon van 14mei2020 heeft de laatste weken ook af en aan problemen met ...
Mijn kleine slaapt wel al lange tijd 1 slaapje. Ik heb het tweede slaapje eruit gekregen door met hem lekker buiten te gaan spelen/wandelen rond die tijd.

3 jaar geleden

Reactie op kells_boysmom

Hier 02:40. Ja hier een druk eigenwijs mannetje. En hij wordt grote broer O ...
Leuk geniet ervan

3 jaar geleden

Reactie op Radje

Mijn zoontje van 6 mei heeft dit ook en precies zoals je beschrijft sinds 2 ...
Hopelijk na de sprong over ! Hoelang gaat het duren ... 😅 wat doe jij om hem toch weer te laten slapen?

3 jaar geleden

Reactie op kells_boysmom

Mijn zoontje is van 6 mei en had dit ook. Oftwewel sprong 10 genaamd haha. ...
Had, dus betekend is weer over? Heb je nog iets gedaan en na hoeveel weken ging het beter?

3 jaar geleden

Reactie op Stephaniie

Mijn zoon van 14mei2020 heeft de laatste weken ook af en aan problemen met ...
Lastig he! 1 slaapje hier ook wel eens gedaan maar lijkt niet uit te maken, (idd hier ook wel overdag onrustig geweest nu vooral savonds en snachts)

3 jaar geleden

Reactie op Medd

Hopelijk na de sprong over ! Hoelang gaat het duren ... 😅 wat doe jij om h ...
aan de borst hahaha en soms lekker naast me in bed nemen...

3 jaar geleden

Inderdaad, welkom sprong 10 🤭🙃. Kan het helpen om hem net wat eerder in bed te leggen (wil hier nog wel eens helpen namelijk)? Wij hadden vorige week de piek in de sprong (onze zoon is van 29april'20), maar deze week gaat het weer een stuk beter:)

2 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met de nachten gaat van de baby/moeders die hier onder gereageerd hebben? Wij hebben een meid van 15 mei 2020, maar het slapen is echt dramatisch sinds 3 weken. Snachts huilend wakker worden, alleen maar eten willen. Wanneer ze tussen ons in ligt gaat ze alles uit de kast halen om niet te slapen. Terug in bed blijft ze wakker en blijft ze mopperen en huilen. Tips zijn van harte welkom, zelf nu 35 weken zwanger en merk dat dit echt mijn tol eist.

2 jaar geleden

Reactie op mama van Jada

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met de nachten gaat van de baby/moeders die ...
Ik merk dat we pas sinds deze week weer in rustiger vaarwater komen.. hij slaapt nu sinds 5 dagen weer zonder huilen in de avond, soms laat hij zich nog horen snachts maar de afgelopen 3 nachten niet en wordt hij wel vroeg wakker rond 6.15. Ik ben sinds 1,5 over gegaan naar 1 slaapje overdag, merkte dat hij daar wel moeite mee had maar als ik hem 2x liet slapen wilde hij smiddags niet. Dus het was even een weekje doorbijten maar hij lijkt nu gewend te zijn langer wakker te zijn. Het gaat nu snachts ook wat beter, geen idee of dit dan het zetje gegeven heeft. Ik durf nog niet volledig te zeggen dat hij er door is maar het is al beter dan dat het was 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Medd

Ik merk dat we pas sinds deze week weer in rustiger vaarwater komen.. hij s ...
Wat fijn in te horen, hopelijk blijft het de goede richting in gaan, wij hebben sinds 2 maanden 1 slaapje toegepast en dit gaat eigenlijk heel goed. Ooit als ze snachts slecht geslapen heeft en niet gezellig is leg ik haar van half 10 tot 10 in bed. En dan slaapt ze smiddags ook weer goed in Wat ik op dit moment lastig vind is moet ik het gedrag negeren snachts en haar maar laten huilen, eventueel om de 5 minuten speen geven? Of geef je toe en pak je haar vast. Dit geld ook voor de fles die ze snachts in een keer wilt… consultatiebureau zegt laten huilen en de fles niet geven, maar ik vind het lastig om dit te negeren want wat als ze echt honger heeft! En een beetje uit eigen belang ook want 5 uur lang een huilend kind hebben is ook niks. Overdag heeft ze een goed eetpatroon en eet ze echt voldoende, dan zou je zeggen ik heb niks nodig snachts.

2 jaar geleden

Reactie op mama van Jada

Wat fijn in te horen, hopelijk blijft het de goede richting in gaan, wij he ...
Jaa hoop het ook! Ik zou doen wat goed voelt, volgens mij zit er ook een groeispurt rond deze leeftijd. Het zou kunnen dat ze de fles eventjes nodig heeft. Ikzelf heb hem geknuffeld kon hem daarna neerleggen en even bij hem gebleven en gekriebeld door zn haar tot hij weer sliep, als het 3x per nacht was haalde ik hem er wel uit en nam hem bij me in bed zodat we beiden weer konden slapen. Nadeel is misschien nu wel dat hij gelijk naar de deur wijst als hij snachts wakker wordt haha. Maar nu slaapt hij ook wel weer door. Het is even kijken wat werkt voor jullie, snap wel dat het extra pittig is met 35 weken zwangerschap.