67 Reacties

4 jaar geleden

Ik scheer al weken puur op gevoel. Vast niet perfect, maar netter dan helemaal niets doen.

4 jaar geleden

Ik heb een grote spiegel die ik meeneem naar de badkamer en dan scheer ik. 馃ぃ lukt best aardig zo

4 jaar geleden

Ik wax nog steeds zelf heel onhandig 1 been op het bad rand spiegel dervoor met sugarwax.

4 jaar geleden

Ja op gevoel of even spiegeltje erbij pakken als dat nog lukt of vragen aan partner of meeste weg is 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik scheer al weken puur op gevoel. Vast niet perfect, maar netter dan helem ...
Hier hetzelfde. Heel onhandig maar beter dan niks. Mn vriend 1x laten doen, maar die harkt maar op mn huid, doet ook geen deugd 馃ぃ dus dan maar zelf op het gevoel af gaan!

4 jaar geleden

Ben trouwens maand 37 en behoorlijk bol haha

4 jaar geleden

Ik gebruik feet en laat ik 6min in trekken en ga onder de douche en haal alles weg met washandje ideaal

4 jaar geleden

Ik ga altijd zitte in de douche en doe het ook op gevoel hou niet van haren

4 jaar geleden

Ik scheer ook op gevoel. Mijn vriend heeft zelfs aangeboden om te scheren als het echt niet meer gaat.

4 jaar geleden

Niet. Voor de verloskundige hoef je het niet te doen. Haar enige zorg zijn de baby en jou, niet of je netjes geschoren bent haha. Maar snap als je het voor jezelf fijn vindt. De laatste keer heb ik het puur op gevoel gedaan! Vast niet mega netjes ofzo

4 jaar geleden

Ik ben 36 weken op dit moment, ik epileer al sinds een jonge leeftijd met een epileerapparaat. Nu nog steeds alleen ga ik er nu voor liggen/zitten voor de spiegel (anders zie ik het namelijk gewoon niet meer 馃槀). Rest van mn lichaam idem.

4 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik scheer al weken puur op gevoel. Vast niet perfect, maar netter dan helem ...
Ik ook! Een tip: Ik gebruik dat scheermes met een soort zeepje eraan vast (Wilkinson intuition), voelt prettig.

4 jaar geleden

Ik trim op gevoel. Scheren krijg ik last van ingegroeide haren. Normaliter laat ik t waxen maar ik had eigenlijk een afspraak de dag nadat de strengere maatregelen ingingen, dus die ging niet meer door helaas 馃槴 ik snap de maatregelen maar was hele rot timing

4 jaar geleden

Benen epileren en oksels en bikinilijn etc met het scheermes.. Ja op gevoel maar beter dan niks 馃檲馃槣

4 jaar geleden

Benen doet mijn zus haha!! Van onder probeer ik op gevoel te doen.. en anders helpt mijn vriend gewoon t is niet anders

4 jaar geleden

Vraag het aan je partner. Hoewel dit wel vreemd is. Maar beter als wanneer ik zelf doe

4 jaar geleden

Man lief doet het hier 馃檲

4 jaar geleden

Op gevoel. Ik douch ook niet meer alleen. Ga altijd mee met mn vriend. Stel er iets gebeurd ofzo. Hij helpt me heel erg met alles. Ik doe het op gevoel en hij heeft het ook al een paar keer gedaan. Hij zet hem dan op stoeltje in inloopdouche en houd er hem mee bezig 馃槃

4 jaar geleden

Ik doe nog alles zelfstandig, vraag bij de bikinilijn alleen m鈥檔 vriend of ik alles heb geraakt..

4 jaar geleden

Ik doe het hier ook maar op gevoel 馃檲馃槀