13 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn pas schoenen bij de oudste gaan kopen zodra ze goed liep. Als hij nog niet (goed) loopt zou ik het persoonlijk nog niet nodig vinden. Of het moet meer als 'eye catcher' zijn. Wij zijn voor de 1e schoentjes wel voor shoesme gegaan. Flexibele leren schoentjes raden ze wel aan.

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Wij zijn pas schoenen bij de oudste gaan kopen zodra ze goed liep. Als hij ...
Yes idd flexibele. Petite Felipe is ook fijn.

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Wij zijn pas schoenen bij de oudste gaan kopen zodra ze goed liep. Als hij ...
Wij precies hetzelfde! Eerst goed lopen (op sokken/blote voeten) en pas daarna schoenen. Ik zou vooral goed opletten dat je een hele flexibele zool hebt bij de eerste schoentjes straks. Volgens mij hadden we bij de oudste bunnies. Hij heeft ook een hoge wreef. Voor nu zou ik nog even wachten (of hij moet al een maand goed los lopen). En dan daarna een afspraak bij een schoenenwinkel maken. Dan kunnen ze goed meten en kan je ook echt goed kijken wat hem fijn past.

3 jaar geleden

Loopt hij al zo veel dan? Luna is 11 april een jaar. Ze heeft nog slofjes met suede onderkant tegen het uitglijden op gladde oppervlakten. Ze oefent volop met optrekken, staan en begint een beetje te lopen langs de bank. Ik begin pas met echte schoentjes wanneer ze echt loopt. Omdat ze nu ook nog heel veel oefend met haar voetjes positioneren en afwikkelen. Als je echt perse schoentjes wilt halen zou ik een afspraak maken bij een winkel waar ze je goed kunnen adviseren wat t beste schoentje is voor je kleine man😁 Maar als hij nog niet veel loopt kun je ook iets uitzoeken wat je gewoon stoer en mooi vindt, natuurlijk!

3 jaar geleden

Idd pas schoenen nodig als ze echt vlot buiten rond lopen en best iets met flexibele zool en stevige hiel. Beter geen sportschoentjes in het begin. Gewoon schoentjes voor sier maakt niet echt uit wat

3 jaar geleden

Zeeman heeft leuke schoentjes, zacht materiaal en hij kan er toch mooi buiten op lopen aan de hand.

3 jaar geleden

Hier ook vraag over schoentjes maar is meer voor op de fiets tegen koude voeten binnen nooit schoentjes aan alleen sokjes maar welke kan beste voor op de fiets hallen😅

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben de eerste schoentjes van Nike en doet het alleen bij hem aan als die in de wagen na buiten gaat Voor de rest gwn binnen met sokken aan

3 jaar geleden

Hier ook gekozen voor shoesme schoenen ook omdat ze goeie schoenen hebben voor een hoge wreef

3 jaar geleden

Reactie op Patjuuh

Hier ook vraag over schoentjes maar is meer voor op de fiets tegen koude vo ...
Wij hebben skisloffen van Lodger voor in de auto, op de fiets in de wagen etc. En thermo sloffen van playshoes voor buiten in het gras. Ben over beide enthousiast!

3 jaar geleden

Nee hij kan nog zeker niet lopen, maar idd voor op de fiets/ wagen🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Moccasins van bunnies, die hebben een flexibele zool. Dat heb je nodig bij het leren lopen

3 jaar geleden

Ik heb lerenbabyschoentjes van het merk ‘groot’ bij de scapino gekocht.. ik vond ze leuk en enigzins nog betaalbaar (29.95) ze zitten echt super mooi bij mijn dochter en ik kan goed voelen waar de ruimte zit en of ze haar teentjes nog kan bewegen.. het zooltje is flexibel en ze gaan dicht met een ritsje aan de zijkant.. Kortom leuk schoentje voor een leuk prijsje..