8 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg mee

3 jaar geleden

Verder op blote voetjes 😊 Dat ze alle kanten gaan is omdat hij nog stabiliteit moet inwinnen, komt wel. Schoentjes is eigenlijk gewoon om de voetjes buitenshuis te beschermen

3 jaar geleden

Ik heb anti slip sokken gekocht en dat werkt voor nu prima eigenlijk. Schoenen doe ik dan later, wil daarvoor op mijn gemak kijken in de winkel dus laat het even zo.

3 jaar geleden

Beter blote voeten.met schoenen gaat hij zijn voetspierrn beter kunnen ontwikkelen.

3 jaar geleden

Wij wisselen blote voetjes af met leren slofjes in huis voor als ze koude voetjes krijgt. Voor buitenshuis shoesme eerste stap schoentjes gekocht. Dit zijn hele fijne schoentjes met een hele buigzame zool. Kost wel wat maar je ziet wel dat ze haar voet heel netjes neer zet met deze schoentjes aan!

3 jaar geleden

Dat zijn voetjes alle kanten op gaat laat zien dat zijn voetspieren nog niet heel sterk zijn. Door op blote voeten (of sokken) te blijven stappen, traint hij de spieren. Als je dan schoentjes aangeeft zodat hij niet meer wiebelt, hoeft hij veel minder te doen met zijn spieren (omdat hij steun heeft aan de schoen). Met schoenen oefent hij dus eigenlijk juist minder om het zelf te doen. Wij zullen schoentjes aanschaffen zodra hij buiten gaat lopen. Hij loopt nu nog langs meubels dus zal nog even duren. Bij de oudste ook zo gedaan. De beste babyschoentjes zijn heel flexibel, zodat het kindje nog steeds heel veel zelf voor stabiliteit moeten zorgen.

3 jaar geleden

Vind het zo fijn dat elke keer als ik ergens mee zit, hier een topic wordt geopend. 😂 ik wou ook sneakers voor hem kopen, nu 9,5 maand. Maar als ik dit zo lees, toch maar eerst even die sokjes uit.

3 jaar geleden

Ons zoontje loopt ook (aan de hand of in z’n wagentje) op sokjes of blote voetjes. Buiten doe ik voor de sier weleens van die flexibele schoentjes aan. Ik heb van die mini timberlands, super schattig maar voor nu alleen nog voor de sier want hij loopt er buiten nog niet op😊