11 Reacties

5 jaar geleden

Zelfde spul als waar ik de rest van het huis mee schoon maak. Gewoon alles reiniger.

5 jaar geleden

Ik ga ook gewoon voor allesreiniger hoor, of die kant en klare doekjes van de lidl.

5 jaar geleden

Je kan ook altijd dreft gebruike! :) ontvet nog steeds het beste en verwekt geen allergise reacties en kan je gewoon overal op gebruike! (Natuurlijk verdunt in water)

VRIEND

5 jaar geleden

Of dettol ruikt ook lekker😀

5 jaar geleden

Ik maak alles schoon met dettol 🙈 hrt ruikt gewoon zoooo lekker 😍

5 jaar geleden

Gewoon allesreiniger gebruiken, Dettol allesreiniger is ook een goeie idd. En evt na nemen met uitgespoelde doek.

5 jaar geleden

Gewoon normaal schoonmaken. Alleen wat kleding en lakens etc. betreft moet je dit wel met milde wasmiddelen wassen.

5 jaar geleden

Ik heb ecologisch schoonmaakmiddel gebruikt. Iets vriendelijk (ook voor het milieu) 👍🏼

5 jaar geleden

Ben al jaren huishoudelijke hulp in de thuiszorg en gebruik al jaren (of het nou bij jong gezin is of een oude dame of heer) gewone allesreiniger. Gebruik altijd 1 natte doek en 1 droge om na te drogen. Soms krijg je plakkerige meubels. En echt een klein scheutje schoonmaakmiddel is genoeg. Dus dit doe ik ook in de babykamer.

5 jaar geleden

Veel vrouwen die ik ken gebruiken deze voor de kamer van een pasgeboren baby. Ruikt ook heerlijk! Ik heb hem gewoon bij de AH gekocht.

5 jaar geleden

Veel vrouwen die ik ken gebruiken deze voor de kamer van een pasgeboren bab ...
Goede tip! Dank je wel.