35 Reacties
6 jaar geleden
Nu met 16+6 doen we alles nog omdat de buik nog niet in de weg zit. Maar even creatief denken:
- doggy
- lepeltje lepeltje
- jij op tafel/ verhoging zodat hij erachter kan staan
- jij op je zij
Zoiets? 馃槀
6 jaar geleden
Haha ja precies, ja mijn buik zat al snel in de weg en zere borsten, dus hij op mij viel al snel af, en nu begint samen in kleermakerszit met mij boven ook af te vallen wat ik jammer vind want die is chill XD
Nu beland ik steeds bovenop, waar ik helemaaal geen problemen mee heb overigens maar voelt zo repetitief :p
Eens kijken wat er nog meer voor creatieve idee毛n naar boven komen 馃お
6 jaar geleden
Haha ja precies, ja mijn buik zat al snel in de weg en zere borsten, dus hi ...
Reverse cowboy, beide staand naast het bed waarbij jij 1 been op het bed kan zetten en voorover kan leunen, met een stoel.. Ik denk dat google overigens ook best aardig wat ideetjes kan opbrengen hoor! 馃ぃ
6 jaar geleden
Reactie op Brenda83
Gewoon geen seks! En als dat geen optie is.. dan misschien proberen als je ...
Ja die positie werkt goed. Of half op je zij dat hij dan zo ertussen kan. Dan kun je je been wat dan btje in de.lucht hangt nog eventueel ondersteunen met een voedingskussen, als je die hebt. (Dingen blijken handig te zijn, ook voor de seks馃槀)
6 jaar geleden
Reactie op Loes80
Ja die positie werkt goed. Of half op je zij dat hij dan zo ertussen kan. D ...
Oh lol, ga ik mijn kussen daar ook voor gebruiken 馃槀 zoo multifunctioneel lol
6 jaar geleden
Pfoeh, dat jullie zin hebben in sex! 馃槄
Maar ik moet zeggen dat ik wel erg veel last heb van de zwangerschap, nu 16 weken, maar loop erbij alsof ik bijna uitgerekend ben.
Als we sex hebben dan hij bovenop mij, begint nu wel vervelend te worden. Lepeltje lepeltje uiteraard. Of ik op mn rug en hij op zn zij, waarbij ik dan 1 been over hem heen doe zodat hij genoeg ruimte heeft.
6 jaar geleden
Reactie op WendyRianne
Pfoeh, dat jullie zin hebben in sex! 馃槄
Maar ik moet zeggen dat ik wel erg ...
Wij doen het nu steeds op een eetkamerstoel XD hij gaat zitten en ik erop :p
6 jaar geleden
Reactie op Loes80
Momenteel vindt hier weinig actie plaats. Heb veel last van jeuk en droogte ...
Bij ons net hetzelfde, ben nu 20w ver en al sinds het begin geirriteerd door het vele witverlies, zalfjes smeren helpt even maar zodra we wat willen proberen herbegint het opnieuw, we weten ons gelukkig ook wat te vermaken op een andere manier 馃槈
6 jaar geleden
Reactie op Loes80
Het kan zijn dat je partner ge茂nfecteerd is, dit had mijn partner ook en zo bleef het elke keer terug komen bij mij (je hebt dan een keer seks gehad terwijl je al die infectie had). Vaak hebben zij nergens last van, maar kunnen ze gewoon de cr猫me gebruiken voor vrouwen. Misschien eens kijken of dit helpt?
6 jaar geleden
Op je knie毛n kan altijd. Beste helpt misschien in combinatie met bank/sofa waarbij de rugleuning je bovenlichaam een beetje kan ondersteunen.
Op de zij gaat ook nog prima. Zowel lepeltjes als man op de knie毛n.
Bovenop heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, ivb met teveel op en neer wippen. Lijkt me persoonlijk niet fijn.. Maar in principe ligt je buik dan niet in de weg, en mits er voorzichtig te werk gegaan wordt. ^^
6 jaar geleden
Reactie op Loes80
Heb ook een schimmeltje gehad, hoorde van mijn verloskundige destijds dat als je dan gemeenschap zou hebben je partner het beste ook even kan smeren ter voorkoming van het terug keren van de schimmelinfectie
6 jaar geleden
En dames, hebben we nog sex? :P creatievelingen voor de 33weken+ sex? ^^
Onze kleine is in week 30 ingedaald, maakt het leven een stuk lastiger soms :p manlief past er opeens in veel houdingen niet meer bij 馃槄