4 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar hier hetzelfde telkens als de buurman er 1 opsteekt kan ik het ventilatierooster weer dichtdoen want komt toch echt wel in de kamer. Ik vind het echt vies en vervelend maar kan er niks van zeggen ..

3 jaar geleden

Wij hebben ook een buurvrouw die rookt in de tuin. Gelukkig hadden wij de keuze om de babykamer voor of achter te doen omdat wij zelf op zolder slapen. Ik heb daarom bewust gekozen om ons zoontje aan de voorkant te laten slapen. Wat vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat dat echt niet prettig is!😓

3 jaar geleden

Erg vervelend voor je misschien kan je ingesprek met de buurjongen en de situatie uitleggen anders het rooster niet meer openen maar alleen aan de andere kant van het huis. Dit kan zeker wel kwijt voor de longen als je het ruikt krijg je het binnen en dat is slecht. Sterkte

3 jaar geleden

Ja ik vindt het vooral lastig, omdat ik hem moeilijk kan verbieden om in zijn eigen tuin te roken. Hij woont er nog niet heel lang en hebben er niet echt contact mee, omdat we hem eigenlijk nooit zien. Kan altijd een keer aanbellen en het erover hebben. Voor nu houd ik het rooster maar dicht 😕