9 Reacties

2 jaar geleden

Ik geef dit zodra hij koorts of pijn heeft. Helpt bij ons heel goed

2 jaar geleden

Ik gebruik de kauw pillen van sinas pril, werken goed. Maar een zetpil wordt sneller opgenomen

2 jaar geleden

Ik zou oteel oordruppels gaan gebruiken. Oudste heeft hier ook steeds oorontsteking en zodra e druppelen, is het de dag daarna gelijk al beter/ minder rood.

2 jaar geleden

Reactie op AHo

Ik zou oteel oordruppels gaan gebruiken. Oudste heeft hier ook steeds ooro ...
We hebben van de huisarts een recept oordruppels azijnzuur met hydrocortison gekregen. Hoeveel druppelen jullie in een oor? Dosering is 1 druppel in elk oor maar dat klinkt wel weinig

2 jaar geleden

Sinaspril drank is gewoon vloeibare paracetamol. Dit kan sowieso geen kwaad want, werkt pijnstillend en koortsdempend echter voor de pijn zou ik nurofen aanraden de vloeibare variant vanaf 3 maanden. Dit is vloeibare ibuprofen als het ware. Ibuprofen werkt pijnstillend, koortsdempend en ontstekingsremmend. Ik zou wel naar de dokter gaan om oordruppels voor te laten schrijven. Succes!

2 jaar geleden

1 druppel doen wij ook. 2x per dag.

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook wel eens sinaspril. Laatst ook gebruikt bij midden oorontsteking maar om 240mg paracetamol te geven vind ik dat je behoorlijk veel ml moet geven. En zo lekker vond mijn dochter de Sinaspril niet. Daarnaast had ze ook al 3x daags AB drankje. Ik geef dus liever een zetpil.

2 jaar geleden

Ideaal! De kouwtablet dan, zoontje vindt ze lekker :)

2 jaar geleden

Ik gebruik otalgan bij onze kleine meid als ze oorpijn heeft, verlicht binnen 5 minuten de pijn. Werkt niet ontstekingsremmend maar wel pijn remmend. Ik geef het in combinatie met een zetpil en binnen 10 minuten is ze dan weer een stuk vrolijker! Gewoon bij de drosterij te koop