22 Reacties

2 jaar geleden

Raamstickers, lego duplo, poppenwagen, poppen, keukentje, constructiespeelgoed

2 jaar geleden

Ook benieuwd naar! Qua speelgoed zat ik te denken aan egelblokken, rijgkralen, klei, keukentje en toebehoren. Mijn dochtertje vermaakt zich ook heel goed met een kom penne en wat schepjes/ lepeltjes/ bakjes om ze over te verdelen

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Ik dacht aan een wobbel (heb er 1 tweedehands gekocht), duplo en heb een pop van miniland (andere huidskleur) besteld

2 jaar geleden

Hier is ze momenteel heel enthousiast met de sorteerbak gevuld met houten speelgoed van Grapat en Holztiger. Ik heb er ook houten pincetten bij waardoor het ook voor grote broer een leuke uitdaging is. Verder is ze enthousiast aan het bouwen met Duplo, zit ze nog steeds veel in de speelkeuken en begint ze steeds meer te knutselen. Stickers plakken vindt ze bijvoorbeeld heel leuk en kleien.

2 jaar geleden

Ik heb ook een dokter speelset op het lijstje staan.

2 jaar geleden

Houtentrein set van de ikea, mega succes hier bij mijn anderhalf jarige! De uitbreidingen ervan staan op het 5 dec lijstje 😄 En de toettoet auto’s van vtech en een loopfiets 🙈😅

2 jaar geleden

Keukentje en houten treinset staan hier op de lijst! Leuk! Vtech Toet Toet zijn hier trouwens ook echt favoriet!

2 jaar geleden

Ik heb gisteren deze bij de Kruidvat gekocht. Erg blij mee!

2 jaar geleden

Wij geven een pop, constructiewagen van de Hema, rijgkralen, dweilstokje.

2 jaar geleden

Wij kopen een fietsje met zijwieltjes 2de hands 12inch.

2 jaar geleden

Duplo, loopfiets, pyjamas, verven met water, hengelspel, klei, stickers, regenlaarzen, schort en koksmuts, magnetisch construstiespel, kleurkrijtjes.

2 jaar geleden

Tip, keukentje gekocht bij de Lidl voor 15 euro. Ding is echt groot en zwaar, van hout. Echt blij mee. Boekjes doen het hier goed en houten speelgoed. Ook bij de Lidl 😂

2 jaar geleden

Wij hebben vervroegd een learning tower gekocht. Nu al een succes. 😀

2 jaar geleden

Reactie op msxrowena

Tip, keukentje gekocht bij de Lidl voor 15 euro. Ding is echt groot en zwaa ...
In de winkel? Zie hem niet online

2 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

In de winkel? Zie hem niet online
Ik zie het, online niet meer. In de winkel heb ik ze nog zien liggen. Je kan het proberen 😄

2 jaar geleden

Te koop bij de Action

2 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij hebben vervroegd een learning tower gekocht. Nu al een succes. 😀
Hier ook! Zo blij mee 😍

2 jaar geleden

Wij kopen blokjes waar je iets mee kan bouwen, die magnetisch aan elkaar klikken, deze die wij kopen zijn stofachtig en mogen ook in bad. 🤩

2 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Hier ook! Zo blij mee 😍
Welke hebben jullie? Ben het krukje in de keuken zat haha