15 Reacties
5 jaar geleden
Hoezo kan hij nog niet in het zitje? Mijn dochtertje is 5 maanden en heb ik al een tijdje in het zitgedeelte van de kinderwagen. Uiteraard niet zittend, maar in lig stand. Of nouja, ik heb hem een tandje schuiner dan lig stand. Dus net niet helemaal liggen maar ook niet zittend. Werkt perfect hier.
5 jaar geleden
Reactie op lentekindje
Hoezo kan hij nog niet in het zitje? Mijn dochtertje is 5 maanden en heb ik ...
Ik dacht dat het namelijk nog niet mocht.. misschien eens even erop zetten gewoon en uitvogelen, ik heb deze set

5 jaar geleden
Ik dacht dat het namelijk nog niet mocht.. misschien eens even erop zetten ...

Mijn meisje van bijna 6maanden zat met 4maanden al in stoelzitje van Joolz.. ze wilde ook niet meer liggen in de wandelwagen.. k dacht k probeer t gewoon in de net niet helemaal ligstand.. ze vind het geweldig om lekker om haar heen te kijken als ik buiten wandel met haar.. ik zou zeggen gewoon proberen en kijken hoe je kleine erop reageerd.. succes
5 jaar geleden
Ik heb zelf ook de cybex cloud Z maar die gebruik ik echt alleen om mee te reizen in de auto.. zou ik niet aanraden om echt mee te wandelen
5 jaar geleden
Wij gaan ook over naar het zitonderdeel deze week. Onze kleine meid is veel te nieuwsgierig... 😛

5 jaar geleden
Reactie op CharissaSky
Ik heb zelf ook de cybex cloud Z maar die gebruik ik echt alleen om mee te ...
Oke thanks! Want ze zijn best allemaal prijzig
5 jaar geleden
Reactie op Gabmei2020
Wij gaan ook over naar het zitonderdeel deze week. Onze kleine meid is veel ...

Wat leuk 😍😍 heerlijk toch
5 jaar geleden
Reactie op Boukje90
Hier wil ze ook meer zien. Op haar buik lukt dat redelijk, maar dat houdt z ...

Zo leuk ziet dit uit! Hebben wij ook gedaan bij ons kan je het voorste gedeelte open ritsen dan heb je zo’n net waar die doorheen kijkt