23 Reacties

4 jaar geleden

Haha heel herkenbaar! Hier net zo! Onze kleine man (nu 18 weken) wil ook al een paar weken alleen maar rechtop zitten. Kleine sterke ventjes!

4 jaar geleden

Hier ook! Dochtertje van 15 weken. Heb de wandelwagen geïnstalleerd gisteren want ze werd lastig omdat ze meer wou zien. Ze is veel rustiger nu. Wij proberen regelmatig te wisselen van positie want lang stilzitten is niks voor haar

4 jaar geleden

M'n dochter is bijna 18weken en ook hier wil ze graag zitten. Ik denk gewoon oefenen om het rugje sterker te maken. Kinderwagen zou ik nog even laten voor wat het is. Je kunt advies vragen aan het CB.

4 jaar geleden

Wandelwagen kan prima, als je maar vaak plat legt. Dan zien ze alsnog meer dan de bak. Af en toe eventjes rechtop is wel oké. Maar meestal liggend!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Mijn zoontje is nu 18 weken en doet dit ook al. Ben benieuwd naar de reacties. Wandelwagen gaat hij bij mij al wel zo in. Vanwege zijn lengte. MaxiCosi vind hij niets.

4 jaar geleden

Ja sterk zo vroeg! Ik ga de wandelwagen proberen, dan zit hij ook vast in een tuigje. De wagenbak wil hij niet liggend in mee, ben bang dat hij zichzelf over het randje kan trekken al, het lukt hem bijna om helemaal rechtop te komen namelijk. Cb zegt: ja je moet hem plat laten liggen. Ja hoe als hij zelf overeind komt? Vast tapen? 😂

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 17 weken ook. En als we haar liggend op schoot houden gaat ze chagrijnig doen. Gelukkig in de kinderwagen bak nog niet. Wel past ze daar qua lengte al bijna niet meer in maar ik wil eigenlijk kijken of ze het kan volhouden tot 5 maanden.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar mijn dochter van 17 weken doet dit ook. Onze kinderwagen heeft ventilatiegaas in de kap zitten. De voering doe ik omhoog zodat ze liggend kan kijken naar de bomen

4 jaar geleden

De sit-ups waren er hier ook! Vooral om de spieren sterker te maken. Advies van de fysio was: als de rug goed ondersteund is lekker laten gaan, maar niet extra stimuleren of oefenen met zelf zitten nog. Wat bij ons briljant werkt is de kap aan de voorkant van de bak omhoog van de kinderwagen. Daar zit zo’n ventilatie muggennet. Dan meneer op z’n buik, kan hij alles goed zien. Hij houdt t een dikke 20 min vol.. hij goede training en blij, mama blij 😊 al kijken mensen nog wel eens vreemd 😛

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

De sit-ups waren er hier ook! Vooral om de spieren sterker te maken. Advies ...
Hahaha.. wat een stom gezicht 🤣🤣

4 jaar geleden

Mijn oudste had dat ook! Ze wou idd rechtop zitten en lekker kijken! Op een gegeven moment heb ik haar in de rand van de kinderwagen gezet...hahaha zat ze daar een beetje te chillen en rond te kijken 🤣

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

De sit-ups waren er hier ook! Vooral om de spieren sterker te maken. Advies ...
Haha wat chill 😂

4 jaar geleden

Ik volg de mijne doet dat dus ook al 😅

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

De sit-ups waren er hier ook! Vooral om de spieren sterker te maken. Advies ...
Wat een goed idee! Kan bij mijn kinderwagen ook, ga het vandaag uit proberen 👍😁

4 jaar geleden

Haha die van mij doet dat ook! Ik heb het idee dat hij dat doet omdat hij zijn voeten graag wil bekijken 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

De sit-ups waren er hier ook! Vooral om de spieren sterker te maken. Advies ...
Haha, dit ziet er wel echt grappig uit!! 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op vandammeliesbeth

Haha die van mij doet dat ook! Ik heb het idee dat hij dat doet omdat hij z ...
Dit precies hetzelfde hier. En wanneer ze dan eindelijk haar voetjes vast heeft is het helemaal feest haha

4 jaar geleden

Dit doet onze dochter ook! Een duidelijk signaal nee mama ik wil niet liggen op je arm, dus dan zet ik haar zittend op mn schoot

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat ook, heel herkenbaar! Op zijn rug in de kinderwagen is hij dan snel zat. Hij vind het alleen wel prima om op zijn zij in de kinderwagen te liggen, en dan met een hydrofieldoek ofzo te spelen. Dan is hij langer tevreden 😊

4 jaar geleden

Onze dochter ook😆