41 Reacties

3 jaar geleden

Hier slapen ze beide ook nog niet door hoor, ons jongetje word wel vaker wakker als ons meisje , maar ik snap je dus helemaal. Dus ik volg 😊

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 10 mnd slaapt ook nog niet door en slaapt ook super laat...🙄 ik weet het soms ook even niet meer..vind het ook best duur een slaap coach consulent

3 jaar geleden

Reactie op sabrinadamen1

Hier slapen ze beide ook nog niet door hoor, ons jongetje word wel vaker wa ...
Wow jij hebt er twee! Ik weet niet hoe ik dat zou handlen of überhaupt kunnen handlen 🙈 Ik neem m'n spreekwoordelijke pet voor je af! 😊

3 jaar geleden

Reactie op MandyXXXXX

Wow jij hebt er twee! Ik weet niet hoe ik dat zou handlen of überhaupt kunn ...
Ja 2 in eens is veel. Want meestal word de ene om 2u wakker, de andere een uur later en zo sta ik om het uur bij hun en om 7u gaat de wekker voor de andere 2 naar school te doen🤣 zeg nog maar is dat mama’s niet werken. 😱🤣

3 jaar geleden

Ik heb wel slaapcoach ingeschakeld nu voor een week. Alleen toegepast overdag. En in de nacht ging het automatisch beter van 5x naar 2x

3 jaar geleden

Jaa!!! Heeeeel blij mee wil haar echt op m'n blote knieën bedanken😂😂 snuggles and dreams. Hebben eerst de vroege vogelgids gehad en nu 9 tot 18 maanden online coaching. Slaapt nu al 3 weken van 19:00 tot 07.00 Ik was heel sceptisch maar ben zo blij dat we dit gedaan hebben!!

3 jaar geleden

Wij hebben ook snuggles en dreams ingeschakeld!! Inderdaad op me blote knieën bedanken! Wij zijn er mee begonnen bij 7 maanden oud. Hadden op zondagavond rond avondeten na kerst een verschrikkelijke avond.. thijs sliep alleen in de wagen overdag, ik haalde eten bij de mcdonalds en kwam thuis, alle lichten uit, tv uit, geen geluid en zo stil mogelijk gegeten, alleen omdat meneertje simpelweg niet wilde gaan slapen... dag daarna gids gedownload van snuggles and Dreams en nu 2 maanden later perfect!! Op dag 1 zagen we al mega verschil, wel huilen ( wij gebruiken de methode gecontroleerd huilen) maar in totaal maar 3 keer voor de 1e keer hoeven checken bij hem. Nu dus 2 maanden later en slaapt snachts van 18.30 tot ongeveer 7 a half 8, dan van half 10 tot kwart over 10 op bed en van 13 tot 15.30 op bed. Soms zonder ook maar 1 geluidje te maken slaapt hij al en heel zeldzaam huilt een minuutje... sorry voor de mega lange tekst maar ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben dat ik heb geaccepteert dat ik een slaapcoach/gids nodig had!

3 jaar geleden

Ben daar absoluuut geen voorstander van ..toch zeker.niet van (gecontroleerd) laten huilen...als een kindje.nodig.heeft heeft die je nodig. Als je echt iem zoekt op liefdevolle manier is liefde van een moeder.

3 jaar geleden

Happy baby coach of snuggles and dreams 😊 zij hebben ook soort van cursussen

3 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde met onze zoon van 9 maanden, sliep vanaf 2 maanden ( 1 maand door) en daarna vanaf 3 maanden weer meerdere keren per nacht wakker en soms zelfs 1,5 tot 2 uur achter elkaar 😰 Aanstaande vrijdag hebben we een slaapconsult met een iemand van slaaptipsvoorbabys, ik zal laten weten hoe het bevalt!

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen een maandje sliep mijn dochter goed door maar vanaf 4 maanden is het ellende. Elke 2 uur soms elk uur soms zelf na 45 min wakker en wil op borst. Overdag eet/drinkt ze heel weinig en in de nacht alleen maar willen drinken. Ik ben erg kapot en ben ook erg agressief door slaapgebrek. Ik heb een afspraak met CB en ze gaan een aanpak inschalen voor haar dat ze niet meer in de nacht drinkt. Als het niet lukt wil ik ook graag een slaapcoach vinden en iets eraan doen. Ik merk dat ik dit bijna niet mee kan verdragen en merk ook mijn relatie niet meer goed is. Ik volg ook.

3 jaar geleden

Reactie op mamasanne1605

Wij hebben hetzelfde met onze zoon van 9 maanden, sliep vanaf 2 maanden ( 1 ...
Hebben wij pas ook gedaan, zo enorm blij mee. Hadden we veeeeeel eerder moeten doen. Achteraf vind ik het absoluut niet duur, meer slaap is onbetaalbaar. Succes vrijdag!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op mamasanne1605

Wij hebben hetzelfde met onze zoon van 9 maanden, sliep vanaf 2 maanden ( 1 ...
Wij hebben precies hetzelfde met onze dochter.. Morgen consult met iemand van slaaptipsvoorbabys... ik ben enorm benieuwd (en hoopvol)!

3 jaar geleden

Ik twijfel ook nog om snuggles & dreams in te schakelen. Ons dochtertje is nu 9 maanden en sinds sprong 6 is het drama met slapen, zelfs met dutjes overdag. Ze wil alleen maar bij mama aan de borst of op de buik in slaap vallen. ‘S nachts 2 tot 5 keer wakker, mama is op 😴

3 jaar geleden

Ik heb het boek "Slaap, hoe je baby van 0 tot 12 maanden doorslaapt" van Suzanne Willekes. Eigenlijk al vrij snel ben ik een heel aantal tips van haar aan het opvolgen, zoals niet aan de borst in slaap laten vallen, vast bedritueeltje, donker en stil houden in de nachten tijdens het troosten. Maar ondanks al de dingen wat we al deden bleef ons zoontje (van alweer 9 maanden ruim!) een nachtbraker. En ook de dutten overdag zijn niet alles. Ik was echt op.. Toch weer het boek erbij gepakt en het werd me toen wel duidelijk dat hij gewend is geraakt aan de borstvoeding snachts om daarmee zichzelf weer in slaap te krijgen. Ze had in het boek een tip staan hoe de voedingen gelijkelijk af te bouwen. Het echte coachen op slapen (wat inhield naast je huilende kind gaan zitten en dan steeds een stukje verder) leek me verschrikkelijk. Onze baby schreeuwt echt keihard dus om er naast te gaan zitten zonder er dan echt wat aan te kunnen doen leek me geen optie. Dus met veel verdriet al besloten van ok slaapcoachen gaat m niet worden voor ons en het wordt toch een keer echt laten huilen voor 2 nachten ofzo en dat m nn vriend t dan doet en ik uit logeren ga. Maar ik dacht eerst wel in ieder geval proberen die nachtvoedingen wat af te bouwen. Dus volgens het boek gedaan alleen dat iets anders met de minuten. Ik legde hem altijd zo lang aan als hij wilde maar ben de 1e nacht toen begonnen met 12 minuten aanleggen, los halen speen erin en in bed leggen. Vervolgens een nacht 9 minuten. Hier had hij een klein beetje protest in maar viel mee. Toen 6 minuten, waarop hij gewoon dacht oh dan ga ik lekker na ander half uur weer drinken ipv 2 tot 3 uur.. Maar de laatste nacht van 3 min per keer ging wonderbaarlijk goed. Weinig protest. Wel een keer weer na een uur al willen maar toen alleen een speen gegeven en even laten huilen. Toen sliep hij het snel weer. Vannacht voor het eerst zonder aan te leggen. Ik zag ertegen op. Gisteravond 1 keer een speen wezen brengen maat toen werd hij eigenlijk nog hysterischer. Dus gauw weg gegaan en laten huilen. Maar hij huilde maar kort! En zo een paar keer vannacht heel eventjes. Ben er niet meer heen geweest. Het ging dus eigenlijk best goed! Hij is helemaal niet heel overstuur geweest. Het boek heeft dus toch wel geholpen. En ik denk vooral dat een plan je rust kan geven en duidelijkheid. Wat de baby ook zal voelen en merken. Een fysieke coach kan je daar denk ik nog meer in bijstaan sterk te blijven en consequent. Maar tips strikt naleven kan denk ik ook al helpen. Ben heel benieuwd hoe het vanuit hier verder zal gaan maar ik ben zo opgelucht dat een nacht lang of meer echt hysterisch huilen helemaal niet nodig is waarschijnlijk. Dacht deel even mn verhaal misschien hebben anderen er wat aan.

3 jaar geleden

Reactie op pien2794

Wij hebben precies hetzelfde met onze dochter.. Morgen consult met iemand v ...
Oh ik ben ook benieuwd! Hoe was het? Mijn dochtertje wil overdag nog maar 1 slaapje doen en is daardoor volgens mij te moe voor haar nachtslaap waardoor ze dan regelmatig wakker wordt. Laatste tijd zelfs weer met nachtvoeding. En maar in haar oogjes wrijven overdag😥

3 jaar geleden

Reactie op NeseEleana

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen een maandje sliep mijn dochter goed door ...
Dit probleem had ik ook. Ik heb tot 9 maanden borstvoeding gegeven en daarna bewust overgestapt naar kunstvoeding en je kan het raden hij sliep dag 1 al gelijk door. Hij was blijkbaar niet genoeg verzadigd aan mijn melk.

3 jaar geleden

Hi hi! Wat is jullie ervaring met een slaapcoach? Wij zitten er sterk over na te denken maar ik ben eerlijk gezegd nog niet helemaal overtuigd dat zo iemand ons wel het juiste advies kan geven...😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Oh ik ben ook benieuwd! Hoe was het? Mijn dochtertje wil overdag nog maar 1 ...
Sorry lees je berichtje nu pas! Het was een kort telefonisch gesprek (bijna een halfuur). Slechts enkele aanpassingen in tijden en haar de kans geven om zelf in slaap te vallen. Sinds het gesprek hebben we alle nachten doorgeslapen en de dutjes overdag gaan beter... het was echt iedere euro meer dan waard. Omdat het consult voor een uur was, mogen we volgende week of de week daarop de resterende minuten gebruiken. Dan kunnen we eventuele nieuwe problemen voorleggen of vragen stellen die we sindsdien hebben. Misschien hebben wij gewoon enorm geluk, maar ik kan het iedereen aanraden die twijfelt. Ik wou dat we dit eerder hadden gedaan!

3 jaar geleden

Met 7 maanden de online slaapgids van Snuggles & Dreams gekocht en ons zoontje slaapt sindsdien door! Soms nog slechte nachten, maar niet te vergelijken met hoe het eerst ging