7 Reacties

één jaar geleden

Gelukkig zijn wij dus niet de enige! Ons zoontje van 2.5 heeft precies hetzelfde. Als je eerder weg gaat dan hij slaapt is het krijsen! Zo sneu, en ook opzoek naar tips of een idee wat het kan zijn.

één jaar geleden

Reactie op Tukkerbaby2

Gelukkig zijn wij dus niet de enige! Ons zoontje van 2.5 heeft precies hetz ...
Ja precies, bij jullie ook ineens van de ene op de andere dag? En merk je ook dat jullie zoontje humeuriger is dan normaal?… groetjes!

één jaar geleden

Bij ons duurde het 2 weken ongeveer. Ze is weer lekker zichzelf nu haha

één jaar geleden

Reactie op Boukje88

Bij ons duurde het 2 weken ongeveer. Ze is weer lekker zichzelf nu haha
Oh nou fijn!! Het is hier nu sinds een goeie week aan de gang. Maar bij jullie precies hetzelfde verhaal dus? Echt top die fases… ;)

één jaar geleden

Niet precies hetzelfde. Maar wel dat ze niet ging slapen en huilde veel. Moesten er dan wel 3 x heen in de avond. S middags ging nog wel goed. Ze is nu weer de oude wat inhoudt dat ze gelijk weer gaat slapen.

één jaar geleden

Hier helaas al ruim een maand aan de gang. Mag nu wel op de gang staan ipv op dr kamertje zitten. Maar owee als ik stiekem van de trap loop...

VRIEND

één jaar geleden

Wij zijn sinds een maand uit die fase, maar heeft hier denk ik wel 1,5 maand geduurd (tijd blijven roepen bij het naar bed brengen en niet willen slapen, ‘s nachts er meerdere keren uit). Was echt slopend, ook omdat ik bijna uitgerekend ben. Toen hebben we maar eens een nachtlampje geprobeerd en sindsdien gaat het goed 🙏🏻.